Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2005 r.
Tarnów
49 cm3
3 KM
4 Nm
0.00 s
Jesto skuter marki KINROAD model XT50QT-2 niestety na tym portalu nie ma takiego oznaczenia.
Nielubię tego słowa.
Ale ostatnio go odblokowałem idzie mi teraz równe 80km/h
Głowica- polerowane kanały dolotowe na błysk a tak że kolanko gaźnika.
Wydech- odblokowany, zastosowałem większą średnicę rurki wydechowej bo seryjna miała przekrój 17mm a moja ma teraz 22mm jest to więcej ale też zrobiłem ją grubszą i teraz tak szybko nie przerdzewieje.
Przeniesienie napędu-lepszy pasek,wariator,sprzęgło
Silnik - aktualnie wymieniam też cylek na wiekszy.
Typowy 139Qmb/GY6 wolno ssący z wałkiem rozrządu w głowicy, 2 zawory,gaźnik podciśnieniowy,zapłon elektroniczny CDI
Przód-amorki zostały zmiękczne gdzieś o 50% ich twardości co dało mi lepsze tłumienie nie równości i oszczędnoś na żarówkach które wcześniej wymieniałem gdzieś ok 500km. Teraz jeździ sie spoko.
Tył-został podniesiony o ok 5cm poniewarz nawet wjechanie na mały chodnik mogło się skończyć urwaniem tłumnika
+Mało pali
+Tanie części zamienne
+Znakomity na godziny szczytu
+przyjemny dzwięk silnika w porównaniu do 2T
-Twarde zawieszenie
-Małe kola 10cali
-Jakość wykonania :(((
-Nagminnie pękające plastiki
Największym moim osiągnieciem było przejaechanie ok 250 kilometrów w jeden dzień i to bez żadnego defektu.
Ppsiadacze markowych skuterów pewnie nie wierzą bo wydaje się im że jak mają markowe to wrzystko im wolno i nikt im nie dorówna osiągami nie chce być dla nikogo wrogiem ale tak to nie stety jest.
SUZUKI BURGMAN 400 lub większy.
Piaggio Hexagon.