Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2003 r.
100(L)ica
50 cm3
7 KM
6 Nm
0.00 s
Skuter kupiłem 09.12.2007 za śmieszną kwotę 2000zł. Jest to skuter kupiony od 1 właściciela. Przebieg to 14200km (z czego ja zrobiłem narazie 200km). Jeżdzony tylko na Castrolu R2. Jest on odblokowany i zrobiony "mały tuning" tzw. "poprawa seri". Mam zamiar zrobić remont generalny tylko już z użyciem tuningowych części (sportowy wał, 70cm itp.) Zawsze marzyłem o super 9, bo jest to sportowy skuter mogacy spokojnie konkurowac ze sportowymi skuterami z wyżeszj połki.
'it's not how you stand by your bike..
it's how your race your bike.." - prawda w 100% i zgadzam się z tym w zupełności...
Na nowy sezon postaram sie zrobić więcej, lepszej jakości fotek, już z tłumikiem (te były robione na szybko telefonem).
Tuned by MALOSSI :D
Mechaniczny:
-tłumik Technigas next R (narazie zdięty do piaskowania i lakierowania)
-wariator malossi multivar
-torque drive malossi MHR
-spreżyna centralna + 22% Top Racing
-filtr powietrza Twin Air
-największa dysza do tego gaźnika (90)
-rolki 6,9g malossi (ale bedą cięższe, ok. 7,5)
-sportowe przewody i świeca NGK R
Optyka:
-białe napisy na oponkach
-niebieskie wentyle
-naklejki
Standardowa 2-sówowa 50 (silnik HONDY, SH10DA ), dość dynamiczny jak na taką małą 50, ma ok 6,5KM w seri. Dokręca sie do ok 10 500obr/min. Moj po lekkim tuningu ma pewnie ok 7KM ale to napewno jeszcze sie zmieni :D
Dość twarde, dobrze sie trzyma na zarętach jak przystało na S9 :D Posiada 3 stopniową regulację.
Każda nawet najkrutsza przejażdżka Super 9 jest niezapomniana :D Najbardziej ta jak go kupiłem, 1 przejażdżka moją super 9. Napewno będą "dlasze eskapady" :P
Mechanika:
-cylinder 70cm malossi sport (ok. 10-11KM)
-sportowy wał i łozyska (by malossi)
-technigas RS 70
-sprzęgło malossi FLY
-sprezyna Top Racing +30%
-przełożenia malossi
-membranki (malossi)
-gaźnik 19'
-stożek
Optyka:
-blacha ryflowana na podłoge
-przedłużka amortyzatora 40mm
-pozbycie sie chlapacza i błotnika
-naklejki malossi
NIGDY JEJ NIE SPRZEDAĆ!!!
+osiągi
+prowadzenie
+wygląd
+bardzo dobre hamulce
+bardzo przydatny mały schowek
+chłodzenie cieczą
+ładne miękkie basowe brzmienie
+bezawaryjność
-spalanie ;/
-przekłamanie wskaźnika paliwa (jak w każdym Kymco)
-podświetlenie zegarów...
Na prostej 100km/h to nie problem (przy 10 000obr/min) , max z górki to 105km/h :p Ale to straszny kat dla silnika, muszę założyć cięższe rolki aby obroty trosze spadły)
Moje marzenie zostało spełnione :D Mam S9 :D
A w przyszłości:
-jakieś oszczędne 125cm...
-jak najszybszym zdaniu prawka kat A i B :D
-w dalekiej przyszłości oczywiście R1 :P