Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2004 r.
Poznań
70 cm3
14 KM
0.00 s
Przedstawiam wam moją Aprilie SR-R 70 DiTech. Jest to wersja na wtrysku z serii limitowanej oznaczonej nazwą Tuono . Mam ten skuter od czerwca 2007 roku i jak dotychczas jestem bardzo zadowolony z niego.
Tutaj chcialbym rozwiac wszelkie negatywne sugestie o DiTech-ach . Są genialne, calkowita seria jest bardzo szybka, zrywna i mało paląca, przez co kładzie na deski wszystkie inne skutery seryjne i nawet te z niewielkim tuningiem.
Fakt, mowi się o nim "droga zabawka", gdyż naprawy są zazwyczaj dosyc kosztowne, jednak to jak sprawuje się maszyna zalezy przedewszystkim od wlasciciela, tak wiec prosze się powstrzymywac od komentarzy typu: "Fajny fajny, ale ditech :|"
Ja o swojego DiTecha dbam, i odwdzięcza się bezawaryjnością.
ps. niedlugo wstawie inne foto :)
- cylinder Malossi Sport 70ccm
- ECU Malossi
- Wariator Malossi Multivar z rolkami 5g
- sprzęgło Malossi Delta Cluth, a aktualnie Hebo R Racing
- wydech LeoVince ZX
- wał RMS Racing
- pasek Polini Kevlar
i co ja mam tu wpisac? :P
silnik: F. Morini
seryjne
nie za miekkie nie za twarde - w sam raz
prawo jazdy B i kiedyś A
+ duzo miejsca na nogi (mam 190 wzrostu i mieszcze sie bez problemu)
+ atrakcyjny wyglad
+ zrywny
+ szybki
+ mało pali
+ fajnie mruczy ^^ - ah te zalety DiTechów ^^
- przednie lampy (w nocy nic się nie widzi)
- drogi w naprawie
- trudno dostępne części
dobrym autku na 18-tke i jakimś motorku turystycznym w dalszej przyszlosci :P