Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2006 r.
B-stok
50 cm3
7 KM
0.00 s
Gilera Runer, tego chyba nie trzeba przedstawiać. Dobrze znany jednoślad, wszystkim miłośnikom skuterów. Posiada Bardzo dobrą i wytrzymałą ramę motocyklową, bardzo dobre, dość twarde zawieszenie, oraz niezawodne hamulce. O silniku później. W odróżnieniu od większości skuterów, Runner posiada bardzo dobre światła, naprawdę jazda nocą nie stwarza problemów. Świetne, podświetlane na czerwono zegary, z bardzo przydatnym obrotomierzem. Jak każdy Runner ma nawiewy ciepłego powietrza z chłodnicy na nogi ( przydatny bajer, w Polskim klimacie, jesienią trochę tego ciepła czuć ;p). Kanapa jest duża i wygodna. Uwagę, szczególnie nocą przyciąga tylna, diodowa lampa ( identyczna jak w dna). Duże koła fajnie tłumią wyrwy na Polskich drogach ( tych 30cm oczywiście nie, ale więszkość ;]). W stosunku do poprzedniej wersji flagowego modelu Gilery, środek ciężkości, czyli w tym przypadku bak został umieszczony znacznie niżej, czyli obniżył się także środek ciężkości, co owocuje bardzo dobrym zachowywaniem się w zakrętach.
Hmmm, narazie zdjęcie blokad i dyszy, czyli nic. Na nowy sezon najprawdopodobniej wydech i wariator. Później sprzęgło i pasek, możliwe, że gaz-box. Więcej najprawdopodobniej nie będzie, bo moim zdaniem nie ma to sensu.
Oczywiście Piaggio/Gilera LC (chłodzone cieczą), razem z Minarelli Horizontalem stanowią absolutną czołówkę silników do skuterów o pojemności 50cc. Jednostka mocna, w każdym zakresie obrotów, niezawodna. Jest to wersja Sp (czyli wersja sportowa), standardowo wyposażona w gaźnik 17,5. Jak na tą specyfikacje, silnik ten nie jest nazbyt paliwożerny, bo przy normalnej, spokojnej jeździe zadowoli się 3,5l/100km.
Mój skuter z tym silnikiem, oraz dyszą 74 ( tak, wiem, że na serie za dużo, ale cóż...) wyciąga ok. 92km/h Realnych.
Dobrze zestrojone z gabarytami skutera. Jest dosyć twarde, żeby świetnie jeździć ( jak na skuter oczywiście) po winklach, na tyle miękkie, żeby wygodnie przemieścić się z punktu a do punktu b, po Polskich drogach.
Tym skuterem- Każda ;p
Dzięki sportowemu Wydechowi, wariatorowi i paskowi, usprawnić skuter o sporo lepsze przyspieszenie i V-max, nie rezygnując z fantastycznej niezawodności jednostki.
+Komfort jazdy
+Osiągi
+Duże koła i Alufelgi
+Dobre zużycie paliwa
+Niezawodność
+Żywotność
+Jeszcze kilka innych
-Stara wersja miała bak 12l, ta ma 8l, dla niektórych to plus, jak dla mnie minus.
Hondzie CBF 600 Hornet,
Hondzie Civic Type R oraz Type R Sendan