facebook
System PJ
to 129 375 pojazdów na 669 423 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Gilera Runner 50 2006r

Oglądano już 7232 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Gilera Runner 50 »
  • Rocznik

    2006 r.

  • Właściciel

    Pabollo

  • Kategoria

    Skutery

  • Lokalizacja

    B-stok

  • Pojemność

    50 cm3

  • Moc

    7 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Gilera Runer, tego chyba nie trzeba przedstawiać. Dobrze znany jednoślad, wszystkim miłośnikom skuterów. Posiada Bardzo dobrą i wytrzymałą ramę motocyklową, bardzo dobre, dość twarde zawieszenie, oraz niezawodne hamulce. O silniku później. W odróżnieniu od większości skuterów, Runner posiada bardzo dobre światła, naprawdę jazda nocą nie stwarza problemów. Świetne, podświetlane na czerwono zegary, z bardzo przydatnym obrotomierzem. Jak każdy Runner ma nawiewy ciepłego powietrza z chłodnicy na nogi ( przydatny bajer, w Polskim klimacie, jesienią trochę tego ciepła czuć ;p). Kanapa jest duża i wygodna. Uwagę, szczególnie nocą przyciąga tylna, diodowa lampa ( identyczna jak w dna). Duże koła fajnie tłumią wyrwy na Polskich drogach ( tych 30cm oczywiście nie, ale więszkość ;]). W stosunku do poprzedniej wersji flagowego modelu Gilery, środek ciężkości, czyli w tym przypadku bak został umieszczony znacznie niżej, czyli obniżył się także środek ciężkości, co owocuje bardzo dobrym zachowywaniem się w zakrętach.

  • Tuning

    Hmmm, narazie zdjęcie blokad i dyszy, czyli nic. Na nowy sezon najprawdopodobniej wydech i wariator. Później sprzęgło i pasek, możliwe, że gaz-box. Więcej najprawdopodobniej nie będzie, bo moim zdaniem nie ma to sensu.

  • Silnik

    Oczywiście Piaggio/Gilera LC (chłodzone cieczą), razem z Minarelli Horizontalem stanowią absolutną czołówkę silników do skuterów o pojemności 50cc. Jednostka mocna, w każdym zakresie obrotów, niezawodna. Jest to wersja Sp (czyli wersja sportowa), standardowo wyposażona w gaźnik 17,5. Jak na tą specyfikacje, silnik ten nie jest nazbyt paliwożerny, bo przy normalnej, spokojnej jeździe zadowoli się 3,5l/100km.
    Mój skuter z tym silnikiem, oraz dyszą 74 ( tak, wiem, że na serie za dużo, ale cóż...) wyciąga ok. 92km/h Realnych.

  • Zawieszenie

    Dobrze zestrojone z gabarytami skutera. Jest dosyć twarde, żeby świetnie jeździć ( jak na skuter oczywiście) po winklach, na tyle miękkie, żeby wygodnie przemieścić się z punktu a do punktu b, po Polskich drogach.

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Tym skuterem- Każda ;p

  • Perspektywy

    Dzięki sportowemu Wydechowi, wariatorowi i paskowi, usprawnić skuter o sporo lepsze przyspieszenie i V-max, nie rezygnując z fantastycznej niezawodności jednostki.

  • Plusy i minusy pojazdu

    +Komfort jazdy
    +Osiągi
    +Duże koła i Alufelgi
    +Dobre zużycie paliwa
    +Niezawodność
    +Żywotność
    +Jeszcze kilka innych

    -Stara wersja miała bak 12l, ta ma 8l, dla niektórych to plus, jak dla mnie minus.

  • Marzę o...

    Hondzie CBF 600 Hornet,
    Hondzie Civic Type R oraz Type R Sendan

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • BMW 3
  • CZ 175/450
  • Trabant 601S
  • Volkswagen Corrado
  • Romet Ogar 205
  • Jawa TS 350 Twin Sport

Co robią kierowcy na PJ