Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2007 r.
Grabówiec
50 cm3
7 KM
5 Nm
0.00 s
Kymco Super 9 LC, oto pełna nazwa mojego pojazdu. Skuter przez ową markę może kojarzyć się z typowymi chińczykami, ale tak nie jest. Super 9 może konkurować z najlepszymi.
Pojazd ten jako nowy kupiłem 1 czerwca 2007r o godz. 21, a przywiózł mi go pan Paweł Ligman z Lipna, od którego go kupiłem.
Przez trzy miesiące zastanawiałem się co wybrać: czy Kymco Super 9, czy Kymco Bet&Win, aż w końcu padło na Super 9 i jestem z tego absolutnie zadowolony.
Patrząc na zdjęcia miałem pewne obiekcje co do koloru, ale na żywo wygląda naprawdę super. Linia skutera jest po prostu piękna, tylna lampa stopu kojarzy nam się z osą, a to daje efekt zadziorności. Przednia lampa jest również ostro zakończona. Natomiast kanapa skutera kojarzy się bardzie z elegancją. Taki połączenia sportowego ducha i elegancji daje piękny efekt.
Jeśli chodzi o wygodę. Jest to klasa Super-sport i wielu może pomyśleć, że jeżeli skuter jest sportowy to jednocześnie nie wygodny, otóż nie. Jadąc super 9-tką czujemy się na prawdę komfortowo, nawet z pasażerem.
Skuter przyśpieszenie ma zniewalające. Wystarczy dodać lekko gazu a już jedziemy 50km/h. Tak samo prędkość maksymalna. Rozpędzenie się do 90km/h (licznikowych) nie stanowi problemu.
Jechałem już wiele razy w nocy. Światła, którymi dysponuje skuter są świetne. Nie muszę się obawiać, że w nocy wjadę w dziurę.
Seryjne opony przy super 9 są marnej jakości. Mi bardziej przypominają opony z plastiku. Wystarczy zahamować a one piszczą jak wściekłe. Jak już mówię o hamowaniu to hamulce przy "Kimonie" sprawiają, że możemy ustać prawie, że w miejscu, a co za tym idzie stoppie robimy bez problemów.
W skuterze są dwa schowki. Jeden schowek pod siedzeniem i drugi między nogami (w tunelu). Pod siedzenie bez problemów wejdzie kask integralny, rękawice, a ja nawet wsadziłem jeszcze do tego 1l Pepsi i dużą paczkę leysów ;D. Mały schowek w tunelu jest idealny do różnych blokad skutera, dokumentów, portfela.
Mój aktualny przebieg to 1500 km
Podsumowując, Kymco Super 9 jest skuterem dla każdego. Może się spodobać nastolatkowi, który lubi poszaleć i 40 latkowi, który ceni sobie bardziej wygodę.
Plany są, ale jeszcze niewykonane
Silnik: jednocylindrowy, 2-suwowy, chłodzony cieczą (LC)
Pojemność: 49 ccm
Moc: 6.5 KM
Masa: 100/106 kg (zatankowany)
Koła: przód-120/70R12/tył-130/70R12
Hamulce: przód-tarcza, tył-tarcza
Zbiornik: 6,6l paliwo; 1,1l olej
Wysokość siedzenia: 775 mm
Wymiary: dług.- 1856, szer.- 694 [mm]
Osiągi: 90 km/h (licznikowe, w realu ok. 85km/h)
Nic specjalnego. Najdalej jechałem 80km w jedną stronę
+ światła
+ przyśpieszenie
+ v-max
+ wygoda
+ hamulce
+ cena
+ duży kufer
+ chłodzenie cieczą
- przekłamujący wskaźnik poziomu paliwa
- słabej jakości seryjne opony
Puszczanie latawca za pomocą skutera ;D
160km/h jadąc skuterem