Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1998 r.
Olsztynek
70 cm3
12 KM
0.00 s
Silnik:
- moc hmm...12KM+
- gaźnik tec 21mm
- Kit Polini 70 Sport (aktualnie 72ccm po portingu na polini Corse)
- wzmacniane łożyska wału i uszczelniacze NTN do 20 000 rpm
- wzmacniany pasek napędowy Athena
- rolki wariatora polini 4,0g
- sprężyna centralna TR +22%
- sprężynki sprzęgła WM hard
- okładziny sprzęgła z dodatkowym chłodzeniem
- odchudzone sprzęgło
- stożek BGM Racing
- sportowy wentylator Naraku
- tłok firmy Meteor
- sportowy wydech produkcji KLX (czyi mojej) specjalnie liczony pod cylinder z projektu C30
- sportowy moduł CDI Naraku
Pozostałe:
- 2 tłoczkowy zacisk hamulców z przodu
- sportowe klocki hamulcowe i okładziny
- założone czerwone neony pod skuterem
- siatki tuningowe we wlotach powietrza
- chwytacz powietrza
- nowy lakier
- przedłużka amortyzatora 5cm
- mocniejsze żarówki w przednich lampach
- niebieskie postojówki
- obniżone przednie zawieszenie
- obrotomierz
Plan tuningu:
- wariator malossi multivar 2000
- jakieś dobre sprzęgło
- ryflowana podłoga
- nowe lusterka i kierunkowskazy
- alu felgi 12''
- szersza oponka na tył (140/70/12))
Osiągi:
- V-max - +/- 118km/h po prostej (zależne od ustawień, ciągle rośnie xD)
- przyspieszenie - 0-50 -3 sekundy; 0-70 - 5 sekund
- maz rpm 12500 obr ;]
- idzie na koło przednie i tylne xD
- palenie gumy ? - pestka !