Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2006 r.
Kłobuck
70 cm3
10 KM
0.00 s
Mechanika:
Cylinder Polini sport 70ccm
Wał Top Racing Evolution
Gaźnik 17,5 Dellorto
Wariator Hebo Next Generation
Wentylator wariatora Polini
Zawór membranowy Hebo
Łożyska na wał Stage6 Teflon + uszczelniacze
Łożysko korbowudu Hebo
Ssanie ręczne do gaźnika Polini
Świeca NGK Racing
Dysza 95
Wydech Tecnigas RS 70 chrom
Sprzęgło Motoforce racing 107mm
Dzwon sprzęgła Motoforce
Filtr Polini Air box
Sprężyna centralna Top Racing +50%
Sprężynki sprzęgła Polini żółte
Rolki 3,4g
Pasek Polini kevlar
Polerowana skrzynia korbowa
Optyka:
Polerka przekładni
Przedłużka amortyzatora
Naklejki na skuterze
Lusterka "racing" carbon
Manetki Honda CBR czerwone z carbonem
Ryfle na podłogę
Wlot powietrza chrom STR8
Ucięty błotnik tylny
Wygięta tablica rejestracyjna
Przyciemnione "szybki" na przedniej owiewce
Nadkole - samoróbka
Napisy na oponach
Jeszcze kilka poprawek optycznych i mechanicznych i będzie git xD
Silnik 1 cylindrowy, dwusuwowy, chłodzony powietrzem
Zawieszenie dobre (przystosowane do Polskich warunków)
Szlif Focusem w czasie ulewy :) Dobrze, że tylko troszke go zarysowałem :D
Plusy:
Ładny wygląd
Dość wygodny (posiada specjalne wycięcia w podłodze, aby móc się swobodnie "wyciągnąć"
Minusy:
Tylny hamulec bębnowy
Chłodzenie powietrzem
W tej chwili z moimi częściami v-max wynosi ok 105km/h licznikowe, przy bdb przyspieszeniu :)
Jakiejś fajnej furce. Oczywiście czterokołowcu :D