Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1998 r.
Szczecin
50 cm3
5 KM
0.00 s
Skuter sprowadzony z Holandii od pierwszego właściciela z przebiegiem 12090km. Rok produkcji 1998 i stan niezbyt dobry jak na ten rok. Widać, że poprzedni właściciel w ogóle o niego nie dbał. Od początku w skuterze nie była wymieniona nawet świeca.. Przez całe swoje życie stał na dworze, przez co jest troche pordzewiały. Ale 16,07,07 uśmiechnęło się do niego szczęście i trafił w moje ręce :D Od tego momentu sporo się przy nim zmieniło, a można powiedzieć, że to dopiero początek zmian :)
Skuter aktualnie wygląda tak jak na ostatnich foto. Rozkręcony spód, wyjęty cylinder, gaźnik, króciec itp ;)
Mechaniczny:
Świeca NGK R
Fajka NGK
Rolki RMS
Rozwiercone i spolerowane kanały w cylindrze
Splanowana głowica
Większy króciec+ polerka
Optyczny:
Polakierowana na czarno pokrywa przekładni
Polakierowana na czarno pompa wody
Polakierowany na czarno zacisk hamulcowy+ środek tarczy hamulcowej
Większość śrub zmieniona na imbusy
Skrócony błotknik+ podgięta rejstracja
Brak osłony świateł przednich
Siatki we wlotach powietrza
2 suwowy jednocylindrowy
Rodzaj chłodzenia cieczą
Pojemność 49 ccm
Ilość KM 5
Narazie niewiele ich jest :P Pamiętne przygoda to awaria na Wałach (prawdopodobnie zawieszony pływak), pierwsza gleba (naszczęscie nic poważnego), brak paliwa na trasie w DE, wyłamane mocowanie wydechu pod Szczecinem :)
Tuning mechaniczny:
Wariator
Sprzęgło
Wydech
Przełożenia
Pasek
Cel- 90-100km/h
Tuning optyczny:
Dymione klosze
Mniejsze tylne kierunkowskazy
Czarne felgi
Elementy z carbonu
Dalej się pomyśli :D
+ Duży, wygodny dla kierowcy
+ Wskaźnik poziomu paliwa
+ Dzielnie znosi dziury ;)
+ Niskie spalanie
+ Dobrze sobie radzi w dłuższych trasach
+ Chłodzony cieczą
+ Jak narazie bezawaryjny
- Wymaga sporo pracy
- Zablokowany (ok 65-70km/h)
- Ciężki
- Niewygodny dla pasażera
Pierwsze 1000km w niecałe 2 tygodnie :)
Ojojojojoj.. za dużo wymieniania.. :D