Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2000 r.
666
50 cm3
6 KM
0.00 s
-Wydech Leo Vince Hand Made TT
-manetki TNT CARBON
-kick starter TNT Blue
-wariator Hebo
-sprzęgło malossi (chyba bo nie ja jej wsadzałem0
-świeca NGK for race
-stopka boczna Buzetti
-Tylne lampy montowane >2000 (orginalnie)
-tylne kierunki (ogrinalne takie jak w Di-techu)
Minarelli Horizontal chłodzony powietrzem
Typ: dwusuwowy, jednocylindrowy, chłodzony cieczą
Pojemność skokowa: 49,38 ccm
Moc max: 3,5 kW (4,8 KM) przy 7250 obr./min
Moment obrotowy: 4,3 Nm przy 7250 obr./min
Zasilanie: gaźnik
Smarowanie: mieszankowe z dozownikiem oleju
Akumulator: 12 V 4 Ah
PRZENIESIENIE NAPĘDU .
Przekładnia: bezstopniowa, pas klinowy, sprzęgło odśrodkowe
Zawieszenie przednie: widelec teleskopowy o skoku 90 mm
Zawieszenie tylne: wahacz jednoramienny zblokowany z zespołem napędowym i pojedynczym elementem tłumiąco-resorującym o skoku 72 mm
Każda podróż tym pojazdem jest pamiętna xD
Plusy
-OSIĄGI -100 A PRAWIE SERIA
-Wykonanie
-Dobre przyspieszenie
-małe zuzycie paliwa
-niska cena
-dobre hamulce
-wygodna postawa
-łatwe wchodzenie w zakręty
-dobre zawieszenie
-sportowy charakter
-ładny wyglad
-przejrzyste zegary
-piękny dzwiek silnika
-felgi 13'
-łatwy tuning
-gaźnik
Minusy
- nie ma
A