Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2013 r.
Mogielnica
50 cm3
4 KM
0.00 s
Zetka zakupiona na początku sierpnia. Na początku było trochę zabawy bo wykonanie niektórych elementów często pozostawia nieco do życzenia - założone w złym miejscu mocowania boczków, kopnik zacinający się o podnóżek. Poza tym dość "dorosły wygląd", pali bardzo mało i idealnie nadaje się do rekreacji.
Paski na felgi, naklejki własnego projektu na boczkach, podwyższona boczna stopka, zdjęta blokada zapłonu przy stopce, licznik rowerowy SIGMA, pomarańczowe podświetlenie zegarów, postojówka LED, świeca zapłonowa NGK, przedni chlapacz od Simsona, zębatka zdawcza 15z, odblokowany moduł, kufer
50 ccm, 4-suw chłodzony powietrzem, 4 biegi
Pracuje bardzo ładnie, na chwilę obecną narzekam trochę na zamułę na wolnych obrotach, ale po dotarciu może będzie lepiej
seryjne ustawione na twarde
Póki co pierwsza podróż po dotarciu do Jelenia, gdzie zwiedzałem poniemieckie schrony kolejowe. Prawie 70 km w jedną stronę ale z duszą na ramieniu czy nic nie nawali:)
wymiana tłumika na jakiś cywilizowany, zamontowanie owiewki, w końcu przesiadka na silnik 72cc
+fajny wygląd
+dobrze się prowadzi
+łatwa obsługa
+śmieszne koszty eksploatacji
+pali "co łaska"
+duży bak
+siedzenie bardzo wygodne, nie odczuwa się niewygód nawet przy dłuższej jeździe
-ten nieszczęsny tłumik
-zanim wyruszy się na trasę, po zakupie trzeba dokonać kilku poprawek
-słabo wykonane kierunki z tyłu, już po 60 km mocno się "chyboczą"
cenach benzyny rodem z kalifatu i kompletnej bezawaryjności Zetki - niech jej szosa gładką będzie:)
power9876 pozdrowił kierowcę pojazdu