Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1987 r.
Ogrodzieniec
60 cm3
5 KM
6 Nm
0.00 s
Piękny i niezawodny motorower.
Prawie nigdy nie sprawił mi zawodu.
Czemu prawie ??
Bo przy przebiegu 6500 km zaczęło się wszystko sypać - Tłok, Cylinder, itp.
Postanowiłem to zmienić.
Oddałem do remontu.
Zapłaciłem troszkę kasy ale było warto.
Przejechałem już (po remoncie) 1500 km i jedyne co zmieniłem to świecę.
Spalanie powinno wynosic jak napisałem wyżej 4,5l lecz przy mojej jeździe (75km/h) wzrasta do około 5l.
* Odblokowany tłumik dzięki czemu szybciej się zbiera i ładniej brzmi.
* Szerszy kruciec gaźnika (oddławiony)
* Nowa opona tył ;p
* Zębatka 12 z przód i 55 z tył
* Nowe tarcze sprzęgłowe
* Wzmocniony sworzeń i wał
* Antenka ;p
* Dysze o większej przepustowości
* Naklejki Ogar 200 , kw 3,3 (nie widać na zdjęciach ale niebawem dodam)
* Obniżona iglica na sam dół
Po remoncie.
Dobry mało awaryjny silnik niestety dużo pali ;(
* Silnik - dwusuwowy,jednocylindrowy, chłodzony powietrzem
* Pojemność - 49,9 cm3
* Ilość kanałów płuczących - 2
* Ilość pierścieni na tłoku (oryginalnie) - 3
* Moc nominalna - 2 KM przy 4500obr./min(polska) 4KM przy 6500obr/min.(czeska)po przeróbkach : 5KM
* Stopień sprężania - 9,2
* Gaźnik - JIKOV 2917 PSb
* Przepustowość dysz - Fabrycznie 68 i 38, dysze na polski rynek 65 i 35
* Skrzynia biegów - trzybiegowa
* Instalacja elektryczna - 6V - 20W
* Świeca zapłonowa - F80 Iskra (Czasem w książkach zaleca się świecę ISKRA F95)
100 % oryginał .
Trochę słabe te amortyzatory dlatego planuję wymianę.
Podróż :
Długa prosta około 3,5 km = Wyk silnika wiatr we włosach, "długie", zamknięcie licznika :D
Przygoda :
Przy 55 km/h (dopiero się rozpędzałem ;p)spadł mi łańcuch.(Niedziela)
Ubrany w białą koszule i jakieś tam spodnie (nie pamiętam) zakładałem łańcuch na "środku" drogi kierunek Dąbrowa Górnicza.Ubrudzony po uszy w smarze w końcu go założyłem.
Nigdy tego nie zapomnę :D :D
A koszula w koszu ;p
Zamontowanie 2 lusterka ;p
Pomalowanie nowym lakierem
Planowanie głowicy
+ Dobre osiągi
+ Wygodny w prowadzeniu
+ Ma kopa ;p
- Duże spalanie
- Słabe amorki
- Troszkę starawy wygląd ;D
Zamknięcie licznika
V-Max około 80 km/h
Wygrany wyścig z Motobi Rocky 50 ;p
Ciągłe wyprzedzanie Chińskich skuterów
Wygrana z podobnym Ogarem
6500 km bez awaryjnie.
Liczne rajdy w terenie także bez awaryjnie.
Tańszej benzynie :D
Równych długich i prostych drogach.
MZ ETZ 150 lub 251 ;D
Yamaha TZR 50 xD
Suzuki GSX-R 1300
Spalanie to ty masz niesamowite powiem ci.I oryginalnie te silniki mialy dwa pierścienie na tłoku a nie trzy i nie bardzo wierze, że na przedniej zębatce 12Z pojechał 80km/h...
Fajny ogarek 10/11
Zapraszam do mojego obejrzenia pojazdu :)
Pozdrawiam
Ten cylek to dopiero mam zamiar kupić ciołku xD
Wtedy zobaczymy ;)
Fajna maszynka ta Twoja ;d
Extra maszynka MaX 11\10 świetnie sie prezentuje widac ze zadbane moto ..........................................
.......S..Z..E..R..O..K..O..Ś..C..I.......
.............Z..Y..C..Z..Ę................
............K..O
Niezłe moto ,dbaj o nie i skomentuj moje ENDURO ;D
spoko moto 10/10 zapraszam do skomentowania mojego simka xD
kozacki, polski sprzęt. pozdrawiam i zapraszam do mnie
Super moto zadbane i dobrze utrzymene
Pozdro i szerokosci wpadnij domnie...
Piekny sprzet.. tez takiego mam :D Pozdro:)
Super Sprzet ;)
Daje max 10/10 ;)
Wpadnij do mnie ;)
Szerokosci Zycze w tym sezonie ;>
fajny skuter 10/10 ;)
Fajne Moto daje 10/10
Szerokiej drogi życze i zapraszam do mnie
Super sprzęt !!!Daję 1000/10
Zapraszam do mnie.
EKSTRA SPRZĘT DAJE 10 /10 ZAPR DO MNIE
Super Ogarek xD
Za szybki jak na mój ;(
Ale może nie długo to się zmieni =P
fajny ogi, chyba w oryginalnym malowaniu i to bardzo dobrze :) dbaj o niego!
Bardzo ładny ogarek i zadbany sprzęt:D Pozdrawiam.
Prosze o komciki.