Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1981 r.
okolice Rzeszowa
175 cm3
14 KM
17 Nm
0.00 s
Motocyk jest w orginale i tak zostanie, jedynie silnik wymaga remontu. Ogólnie motocykl jest w bardzo dobrym stanie technicznym.
Jednocylindrowy, stojący, cylinder odchylony do przodu o 15 stopni. Typ 059/W2B. Rodzaj: gaźnikowy, dwusuwowy z przepłukiwaniem zwrotnym. Pojemność skokowa 173,4 ccm. Średnica cylindra 61mm. Skok tłoka 59,1 mm. Stopień sprężania 9. Ciśnienie sprężania 735 kPa ( 7,5 kG/cm2 ). Moc maksymalna 14 KM(10,3 kW). Prędkość obrotowa dla mocy maksymalnej 6000 obr/min. Największy moment obrotowy 16,67 N× m ( 1,7 kGm ); rozrząd symetryczny, krawędziami tłoka; Smarowanie silnika mieszankowe w stosunku 30:1. Gaźnik GM26U3; gaźnik ma dyszę główną o wydatku 180 ccm/min. Poziom paliwa 2 do 0,8 mm ponad osią komory pływakowej; walcowa przepustnica mieszanki ma umieszczoną wewnątrz przepustnicę powietrza. Średnica rozpylacza 2,7mm. Iglica przepustnicy - długość stożka 25mm, średnica stożka 1,9mm, nominalnie zapinka na 3 rowku od góry. Średnica gardzieli - 26 mm. Filtr powietrza - wbudowany w tłumik szmerów ssania, siatkowy, z wkładem zwilżonym mieszaniną oleju z benzyną (w stosunku1:1). Zapłon bateryjny. Optymalne wyprzedzenie zapłonu 3,9 - 4,1mm przed GMP. Przerwa na przerywaczu przy maksymalnym rozwarciu 0,2 - 0,3 mm. Zalecana świeca zapłonowa 240-260 (wg Boscha) lub F100 (wg KLG). Odstęp elektrod świecy 0,4mm - 0,6mm.
Widelec teleskopowy ze sprężynami śrubowymi i tłumieniem olejowym z poduszkami gumowymi pracującymi na odbicie i dobicie, skok zawieszeniea przedniego 150mm.
Zawieszenie tylne amortyzatory ze sprężyna śrubową i tłumieniem olejowym o skoku max 90mm.
Jescze takiej nie było, ale mam nadzieje ze będzie.
+ tani w ekspluatacji
+ dośc mocny
+ śrenie zużucie paliwa 4l
- brak dokumentów