Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1988 r.
49 cm3
1 KM
0.00 s
Moje pierwsze moto...Wyciągnąłem go z piwnicy w wakacje dwa lata temu. Nie miałem zielonego pojęcia o mechanice, ale ostro zabrałem się do remontu. Wszystkiego dowiedziałem się z literatury i z Internetu. Poza malowaniem, które wykonał mój ojciec, wszystko zrobiłem sam – co oczywiście na samym końcu przyniosło mi dużo satysfakcji. A trzeba dodać że wszystkie prace zostały wykonane w roku w którym czekał mnie egzamin gimnazjalny.. Rodzice mnie wyganiali z garażu xDD ale wszystko się ułożyło i efekty widać na zdjęciach.
- zmienione kąty otwarcia okien poprzez podpiłowanie tłoka (płaszcz od strony kanału ssącego 2mm,denko od strony wydechu ok 1,5mm)
- delikatnie splanowana głowica (1mm)
- polerka kanałów oraz skrzyni korbowej
- skorygowanie nierówności odlewniczych: cylinder-kartery
- skrócenie wydechu (2cm) mocy to nie dodaje ale duuużo przyjemniejszy dźwięk :)
- obcięcie kolanka wydechowego (wchodzi do tłumika na długość 3cm)
To chyba tyle..jak mi się coś przypomni to dopiszę.
Cylinder i tłok nominał..Poza wałkiem głównym,pierścieniami i zębatkami wszystko na starych, dobrych PRLowskich częściach:) Kompresja bardzo dobra.
Zdać mature i dostać się na AGH xDD
+ mało pali
+ tanie części
+ dobry na początek bo wybacza błędy kierowcy :)
- mała moc (patrząc na punkt wyżej to w sumie zaleta xD )
Samodzielne rozłożenie sprzęta na śrubki i ponowne złożenie z zadowalającym skutkiem:)
WSK 175