Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1965 r.
Wielebnów
123 cm3
6 KM
4850 Nm
0.00 s
Moja -W-F-M-ka to jeden z ostatnich modeli, bowiem wyprodukowano ja w 1965, a w tymże roku zakończono produkcję motocykli -W-F-M-. Posiadam oryginalną dokumentację pojazdu. Wszystko się zgadza z dokumentami i tabliczką znamionową a także numerami ramy i silnika. Taki staruszek a pracuje jak nowy. Poświęciłem temu motocyklowi całe wakacje. Począwszy od piaskowania, samodzielnego lakierowania ,a skończywszy na chromowaniu poszczególnych elementów. http://pl.youtube.com/watch?v=g7SKLwwePlo
Tuningować takie cacko to grzech!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Moja maszyna posiada silnik S01. Nigdy nie rozbierany. Jestem dopiero drugim właścicielem tej pięknej fumy.
• Typ: dwusuwowy S01-Z, chłodzony powietrzem
• Ilość cylindrów: 1
• Pojemność skokowa 123 cm³
• Stopień sprężania: 1 : 6,9
• Moc maksymalna 6,2 KM
• Zasilanie: gaźnik G 20M
• Smarowanie: mieszanką oleju i paliwa w stosunku 1 : 25
• Rozruch: dźwignia nożna
• Prądnica prądu zmiennego: 6V, 18W, prostownik selenowy
• Akumulator: 6V, 10Ah
• Zapłon: iskrownikowy, świeca zapłonowa 225 wg. Boscha (Iskra F70)
• Zawieszenie przednie: teleskopowe, skok 150mm
• Zawieszenie tylne: wachacz, skok 80mm
Pamiętam jak cisnąłem moja -W-F-M-ką leśną drogą, to była jesień-coś pięknego
Co do Fumki to na razie koniec.Chciałbym kupić SHL
Nie mam zastrzeżeń do mojej -W-F-M-ki.
Moim najważniejszym osiągnięciem jest samodzielne odrestaurowanie motocykla od strony wizualnej, bowiem silnik nie wymagał remontu.
MIEĆ PEŁEN BAK PALIWA I JECHAĆ W STRONĘ WSCHODZĄCEGO SŁOŃCA