Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1962 r.
polska
0.00 s
-W-F-M- M06R. Plan obejmuje zbudowanie WFMki w wersji rajdowej.
Brak jakiejkolwiek literatury, opisów oraz dokładnych zdjęć zmusza do bazowania na zdjęciach z artykułów prasowych z dawnych lat oraz do własnego myślenia twórczego.
95% części pochodzi ze złomu i są to przypadkowe elementy, które nigdy nie stanowiły jednej całości pt.: Motocykl.
Rajdówka jest i będzie składana gównie z części WFM głównie złomowego pochodzenia, z drobnymi wyjątkami np. kierownica. Nie będzie żadnych przodów od CZ-ty czy silników od MZ-ty.
- płytkie błotniki w tym przedni z mocowaniem na rejestracje,
- zbiornik z kratką,
- okrągła puszka narzędziowa,
- metalowa tylna lampka,
- pojedyncze siedzenie,
- górny układ wydechowy,
- licznik napędzany z przedniego koła,
- zbiornik 9L
- instalacja elektryczna w bawełnianym oplocie.
175ccm
Po mimo że WFMka ma słabe zawieszenie nie nadające się do jazdy w terenie zostanie oryginalne z drobnymi usprawnieniami + regeneracja lag.
Tylne amortyzatory zbudowana praktycznie od nowa. Nowe wkłady (tłoczyska, tulejka z brązu, honowany środek), zwiększony skok.
Przednie koło 21" z oryginalną piastą + napęd licznika.
Tylne koło 18" na oryginalnej piaście. Oba koło pozaplatana na pogrubionych (3,5mm) szprychach.
Motocykl na pewno nie będzie budowany na sztukę do zakatowania w terenie. Dzisiaj są konkretne sprzęty do tego przeznaczone, chociażby KTM.
InformacjaDodawanie komentarzy zostało wyłączone dla tego pojazdu.