Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1999 r.
Warszawa
50 cm3
70.00 s
Skuter włoskiej marki o pojemności 50 cm3 a więc tzw. motorower :)
Spusuje się bardzo dobrze w swojej roli, Wygodnie jeździ się samemu, trochę mniej w dwójkę, ale ujdzie z tłoku ;]
Podnóżki dla pasażera seryjnie - wielki plus.
U mnie akurat doczepiony kufer z tyłu firmy BOXX (czy coś..takiego)
Dodaje mu masywności oraz funkcjonalności - plusik
Równierz oponki są genialne, wysoko profilowe, z dużym bieżnikiem, bajka. Nie tylko dodają terenowego charkterku, masywności, ale też pięknych właściwości jezdnych nie tylko w terenie. :)
Światło przednie to już wiadomka - słabe - minus.
Tylne ujdzie, kierynki tez raczej dobrze widoczne.
Przedni hamulec - tarcza
Tylni hamulec - bęben - do pomagania jedynie.
Mój model jest wyposażony w ryfle - bajka.
W najbliższym czasie - wymiana opony tylniej (nie, nie paliłem gumy), linki prędkościomierza osprzętu manetki wraz z nią i tyle + jakiś sensowny tuning optyczne/mechaniczny.
Sam nie wiem czy to półtuningowy wydech czy może zamiennik serii - a mianowicie wydech, ARROW focus.
Silnik to bardzo znana i ceniona jednostka (ponoć najlepsza) - P/G AC (hyper2, chyba) fakt nie LC, no ale nie można mieć wwszystkiego ;)
Przebieg 18 tysięcy + jeździ długo bez linki, a więc ponad 20 tysięcy, żadnych oznak zatracia, przytarcia itp. ;)
Dzięki balonowym oponkom ładnie wybiera dziury, jest dosyć komfortowy jak na tą klasę skutera.
Oj tak jest taka, na drugi kiedy już byłem jego posiadaczem (szczęśliwym) fakt trochę go grzałem, cały czas na max gaz, więc nic dziwnego, że wkońcu się zagrzał, w szczerym polu ;] Myślałem, że się zatarł, ponieważ jadę, a tu nagle gasnie - dziwne, tak jak by oznaka zatarcia. wkurzyłem się, na szczęście po chwili odpalił. Pare razy się jeszcze w ten sposób zagrzał po drodzę, chociarz już go tak nie grzałem i jechałem psokojnie, czyli nie do końca manetka + co chwila puszczanie jej do końca, no cóż. Potem spojrzałem, że osłonka od cylindra nie jest na swoim miejscu, no to już wiadomo o co chodzi, jak nie jest na swoim miejscu, to oczywiście gorsze chłodzenie. no ale od tamtej pory jeżdżę mniej jak to się mówi na dwóch pozycjach manetki =)
Lampa tylnie Revo lexus style.
Lusterka (prawdopodobnie seryjne, lecz od nowszego modelu lub Gilery Runner/Piaggio NRG)
Tylnie klosze kierunkwoskazów białe
Manetki str8 prawdopodobnie
Plastiki kiery + licznik od nowych NRG lub Runnera - to samo chyba.
Ew malutka szybka.
Wydech
Wario
Stelaż pod rejke
- Mój mały smoczek :) dużo pali
- Słabe światło przednie
+ Niby mały, a jednak duży
+ silnik p/g
+ siedzenie mięcutkie, bardzo wygodne
+ duży schowek pod kanapą
+ zawsze odpala z elektryczneg jak i kopniaka w razie potrzeby, lecz zawsze aku trzyma 'moc';)
Żadne, no co tu mówić. Wydaję mi się, że skuter gitarowy, wół roboczy można na pewno nazwać, tzn nigdy się nie zawiedzie, w tym sensie. Polecam gorąco.
Gilerka Runner nówką ;)
Volswagen Passat/Golf/Polo
Bmw trójka ;)
Honda Civic, może nie marzenia, ale plany ; ]
Bardzo fajna maszyna, zadbana dobrze się prezetuje i na pewno jeździ :) daje oczywiscie 10/10 zapraszam do mnie. Szerokości życzę! wpadnij do ntt :)
bardzo ladny Piaggio i dbaj o niego daje 10/10
Ładne Piaggio
Zapraszam do mojego Keewya
Fajny Piaggio widać że zadbany i oby tak dalej
Ocenka 10/10
Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
Bardzo ładny i zadbany PIAGGIO TYPHON.Włoskie skutery to są włoskie poprostu pożądne wykonanie i jakość mają najlepsze.Ten twój mi sie w szczekólności podoba. Pozdrawiam I ZAPRASZAM DO MOJEGO SPEEDA. ZOSTAW KOMENTARZ:)
Fajny tph :)
Oby Ci KoSik długo służył :)
Super skuter;) daje 10/10 wpadnij do mnie;)
no no maszyna fajna:)
Pozdro Ziomek!
No fajny tph kos;D 10/10
no kos
Zajebisty tph
zapraszam do mnie^^
Witam, tak to ja jestem posiadaczem Typhoona ;)
Pozdrawiam jego posiadaczy gorąco oraz innych skuteromaniaków i nie tylko.
Pozdrówka ;)