Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1982 r.
dubienka
49 cm3
3 KM
0.00 s
Ogar ten już odszedł w zapomnienie, leży u mnie w częściach i jak na razie nie składam go. Ale przymierzam się do tuningu silnika 223. Na początek weszła membrana, jest teraz napełnienie mieszanką wprost do komory korbowej tuningowym gaźnikiem z rozrządem membranowym. Następnie przyszedł czas na nowy cylinder wraz z tłokiem o pojemności 70ccm. Za zapłon teraz odpowiada nowe koło zamachowe, wiele lżejsze, wraz z zapłonem bezstykowym CDI. Moją pracę pieczętuje tuningowe sprzęgło. Silnika jeszcze nie miałem czasu odpalać oraz dokończyć składać. Kolejny mój projekt- czyli zdjęcie z kanałmi cylindra, jak na razie tylko cylinder, ale plan jest o wiele wiekszy również na podzespołach silnika 223, będą 2 cylindry, L-twin. Więcej jak na razie nie zdradzę.
ścięta nóżka tłoka, lżejszy korbowód, wypełnienie skrzyni korbowej, planowana głowica
w pełni odblokowany z lekkim tuningiem
oryginlne
sprawdzenie v-maxu- 75km/h przy kole 16" z tyłu, mierzone motocyklem
troszkę bardziej zaawansowany tuning
+polski sprzęt,
+dobrze się prowadzi,
+wygodny,
-słaby,
-lekki,
75km/h.