Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2007 r.
Łódź
998 cm3
150 KM
106 Nm
3.00 s
Bardzo mocny, ciekwy i sympatyczny sprzęcik, który nadaje się zarówno do jazdy po mieście jak i na dłuższe wyprawy (co widać na załączonych fotkach). Jadu mu nie brakuje, choć wykładanie w zakrętach oceniłbym jako średnie. Jest w nich troszke oporny i na szybkiej szykanie dość ciężko przychodzi mu przekładanie z jednej strony na drugą.
Tuningu brak.
Motocykl posiada dodatki akcesoryjne:
- szyba turystyczna - YAMAHA
- crash pady - YAMAHA
- stelaż pod kufry boczne GIVI
- kufry boczne GIVI
- gniazdo na 12V pod nawigację
...i już.
Silnik chłodzony cieczą, czterosuwowy, czterocylindrowy, rzędowy, DOHC, pięć zaworów na cylinder.
Moc maksymalna to 150KM (110,3kW) przy 11000obr/min.
Maksymalny moment obrotowy to 106Nm przy 8000obr/min.
Rama grzbietowa z aluminium, widelec upside-down, średnica goleni 43mm, regulowane napięcie wstępne sprężyny oraz tłumienie dobicia i odbicia, dwuramienny wahacz aluminiowy, centralny amorek mocowany systemem dźwigni. Z przodu dwie tarcze hamulcowe śr. 320mm, zaciski czterotłoczkowe, z tyłu pojedyncza tarcza hamulcowa śr. 245mm z pływającym zaciskiem jednotłoczkowym.
Pamiętna podróż (5000km w tydzień):
- Polska
- Słowacja
- Węgry
- Rumunia
- Bułgaria
- Serbia
- Czarnogóra
- Chorwacja (Dubrovnik)
- Bośnia i Hercegowina
- Węgry
- Słowacja
- i powrót do PL ;-)
Plusy:
- niesamowite przyspieszenie
- elastyczny silnik
- niesamowita zwrotność przy manewrowaniu
- bardzo dużo możliwości nastwień zawieszenia
- bardzo dobrze wyważony
- ciekawy design
- basowo mruczący wydech
Minusy:
- niedostosowany do jazdy po rumuńskich dziurach
- przy długiej jeździe bolą nadgarstki
- przy jeżdzie po nierównościach niepewność w prowadzeniu