Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2003 r.
Grudziądz
60 cm3
4 KM
0.00 s
Na początku muszę poinformować ze moto nie jest moje, najeży do Dżizusa z Hawks FG Grudziądz, Ja tylko wykonałem projekt, malowanie i pomogłem w jego budowie. Zaczeło się tak że miał być zwykły remont Ogara, potem stwierdziliśmy że można by go troszkę zindywidualizować i w końcu wyszło jak wyszło. Na dalszą fazę jego budowy nie mam już wpływy dla tego przedstawiam zdjęcia do momentu kiedy motor stał u mnie.
Jeżeli jesteś typem który wozi swój motocykl na zloty na lawecie, robi rocznie 200 km, urodziłeś się po 1990 roku albo oddajesz swój motocykl do serwisu, daruj sobie krytykę pod moim adresem.
Kanały przelotowe, wydechowy i ssący w cylindrze zostały powiększone i wypolerowane. Oryginalny gaźnik musiał ustąpić miejsca trochę mniejszemu od Komara ponieważ cały zakres obrotów przeskoczył o połowę w górę co groziło zatarciem silnika. Zębatka zdawcza napędu ma teraz 11 zębów co poprawiło trochę dynamikę.
Jest to rozwiercona do 60ccm jednostka napędowa produkowana na licencji Jawy, z polerowanymi kanałami i podniesionym stopniem sprężania.
Przednie zawieszenie jest od WSK zamocowane do ramy dzięki łożyskom z korby rowerowej. Tylne amortyzatory są z Komara oparte na przerobionych mocowaniach. Tylne koło od Kadeta ma 16" średnicy. Obręcz zamocowana z przodu to oryginalna tylna felga o średnicy 17" W planach jednak jest komarowska 19".
Całodniowa podróż po Borach Tucholskich z prędkością sięgającą 70 km/h. Od wibracji odkręcił się gaźnik w czasie jazdy.
Sprzęt został zbudowany dla młodszego kolegi wspólnymi siłami i pozostanie u niego w garażu na zawsze.
Brak przedniego błotnika utrudnia jazdę w deszczu.
Chciał bym podobny kiedyś zbudować dla brata.
ŁOWCY KOMENTARZY WYPAD !!!
DARUJCIE SOBIE DEBILNE KOMENTARZE TYPU 10/10
LICZĘ NA OBIEKTYWNE OCENY. Z góry dzięki.