Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
Borkowice
253 cm3
22 KM
28 Nm
8.50 s
MZ ETZ 251 wersja na elektronicznym zapłonie. Jest to mój pierwszy motocykl, oczywiście zarejestrowany i opłacony. Po kupnie starałem się doprowadzić go do jak najlepszego stanu. Jest to sprzęt który doskonale nadaje się na polskie drogi, prędkość maksymalna jest wystarczająca a niska masa własna sprawia, że jazda w lekkim terenie nie jest problemem lecz samą przyjemnością.
Brak
Silnik EM 250 po trzecim szlifie, skrzynia 5 biegowa. Posiada bardzo dobre chłodzenie powietrzem dzięki bogatemu użebrowaniu. Niezły moment obrotowy przy niewielkiej masie sprawia że można całkiem dynamicznie przyspieszać. Wadą silnika jest jego słaby dół do 2500-3000 obrotów jest troszkę uśpiony dopiero później pokazuje pazurki :) Spalanie jest na przyzwoitym poziomie przy jeździe na krótkich odcinkach około 4,5 litra, na trasie 3,8 litra benzyny.
Przednie zawieszenie świetnie się spisuje, nic nie cieknie, na tył również nie narzekam posiadają 2-stopniową regulację, jazda to sama przyjemność.
Żadnych dodatkowych zmian jak na razie nie planuję teraz tylko lać paliwko i w drogę.
Plusy:
+ dobre przyspieszenie
+ hamulec tarczowy działa jak żyleta
+ niska waga
+ tanie części zamienne
Minusy:
- mało miejsca na kanapie do jazdy w 2 osoby
- niska kultura pracy jednocylindrowca
Dalekiej podróży na motocyklu w świat.