Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2006 r.
Brzesko
125 cm3
17 KM
11 Nm
0.00 s
Posiadaczem ów sprzęta jestem od pół roku. Bardzo wygodny. Szerokie ogumienie i dobrze tłumiące zawieszenie. Lepiej sprawdza się na zakrętach i łukach niż RS 125.
Zeszłej zimy przeszedł gruntowny remont. Został rozebrany do części pierwszych. Ze względu na wiele odprysków wypiaskowałem ramę i naniesiona została nowa powłoka lakiernicza.
brak
75 degree V-twin. DOHC 8-zaworowy Chłodzony powietrzem/olejem. Max. moc 17km przy 10,500 obr
Zasilany dwoma podciśnieniowymi gaźnikami MIKUNI 26mm
12.500 przebiegu. Nie ruszany od nowosci. Zalozone wieksze dysze do gaźników i wycięte zwężki z kolektorów. Końcówka wydechu od ZX-6r. Świece irydowe.
przód: 35mm hydrauliczne teleskopy
tył: regulowany amortyzator centralny
Idealnie zestrojone, bardzo dobrze się sprawdza.
300km za jednym zamachem w pierwszym dniu po kupnie.
Zwiedzić przeszło pół polski.
+ wygoda. Nie męczy nawet na dluzszej trasie, zarówno kierowcę jak i pasażera
+ spalanie. W przedziale 2,5-3,5l
+ V-TWIN. Niesamowity dźwięk i przyjemność z jazdy
+ bezawaryjność.
+ wygląd. Ludzie bardzo często mylą go z 600-tkami
- stosunkowo niska moc względem wagi (190kg - 17KM)
100km na 2,5l paliwa przy średniej prędkości w garnicach 100km/h
spełnieniu wszystkich planów, które nieodłącznie dotyczą tegoż motocykla.