Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1984 r.
Jaworzno
175 cm3
0.00 s
Kobuzika kupiłem a właściwie to wymieniłem za shl 175 + wsk 125 + ramę wsk 175+silnik jawa 350 +100 zł dodam ze wszystko to był totalny rozpadający się złom.
Wygląd od kupna po dziś dziś się zmienił diametralnie, i fotki są ciągle aktualizowane.
Nigdy w życiu, jedynie jakieś małe usprawnienia.
Silnik poddałem generalnemu remontowi:
*Nowy wał ZMD
*nowe łożyska ZMD
*cylinder po 2 szlifie na fabrycznym tłoku i pierścieniach chromowany+zwykły ZMD
*sworzeń ZMD
*łańcuszek sprzęgła ZMD
*tarcze sprzęgła ZMD
*Simeringi
*nowy AQ
*koło zamachowe na wał
*skrzynia z pierwszych modeli w2
Założyłem alternator z jawy 350 TS 12v 220 W oraz moduł zapłonowy gl-200 z dużego fiata/poloneza
Założyłem przednie zawieszenie od Wsk Kos, po czym przeplotłem oryginalny bęben od kosa (150mm) na chromowaną rawkę od Wsk 175.
Wiele tego było.
Po generalce nie mam na co narzekać, silnik chodzi jak nówka, prądu mam pod dostatkiem, i mogę migać kierunkami, trzymać stop, trąbić a prądu wciąż sporo za pazuchą.
Po kapitalce silnik odpalił od 1 kopa.
Ma papiery i jest zarejestrowana na białą blachę.!
*tańszej benzynie