Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1978 r.
49 cm3
2 KM
0.00 s
Komar 2351 przerobiony na crossa. Ma fajną historię... zdobyłem go sciągająć jego rame z transportu na złomowisko. Zawsze marzyłem o tuningu Komara więc z braku części i nadmiaru fantazjii złożyłem to :)
* sportowy przodek z WSKi,
* przedni błotnik od Jawy 350,
* przednie koło z Ogara,
* tylne z Kadeta z oponą MZ.
* Tylni błotnik po przeróbce,
* w kierownice wspawana poprzeczka.
* Podniesiony tylny zawias (dwa amortyzatory Komara)
* Swap silnika kwadraciaka 2 biegi z Komara 2352.
* Jako lampa przednia światło cofania z Malucha,
* łańcuch z Ogara,
* nowy lakier,
Z komara 2352, dwu biegowy, bez większych przeróbek, ucięty uchwyt przy głowicy.
WSK/Komar na max podniesone, mięciutkie, dobrze spisuje się w terenie
Nie miałem tylniej dentki i jeździłem na samej oponie! To była jazda!
Może silnik od WSK
Same plusy:
+ dobry silnik
+ zarąbisty wygląd
+ cross za 100 zł :)
Respect w oczach znajomych, wiele ofert kupna :)
60 km/h!
Trzecim Komarze :) MZ 150
Komentujcie...