Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1987 r.
Łomza
49 cm3
2 KM
2.00 s
Cześć, przedstawiam Wam mojego ogarka 205 z 1987, którego odkupiłem od pierwszego właściciela. Motorek leżał około 15 lat w szopie po tym, kiedy to został porzucony przez dwóch chłopaków, którzy nim jezdzili, ale więcej o nich w sekcji "Tuning". Ogar nie sprawia zbyt wielu problemów i jest użytkowany prawie codziennie.
Filmik na YT:
https://www.youtube.com/watch?v=iZIjkAX_uNs&list=PLbnP_TlHJWXlaaOaYk9s812rESL-yVlj6&index=142
We wczesnych latach 00 dwoje chłopaków dorwało się do tego sprzętu, próbując przerobić go na crossa (można to zobaczyć na pierwszych zdjęciach). Został podniesiony na sprężynach, błotnik został przykręcony do podstawy siedzenia, a samo siedzenie zostało skrócone. Ciekawym elementem tuningu jest także wydech od jawki oraz pomalowanie niektórych elementów na czarno.
Silnik bez tuningu, chyba, że wydech od jawki można nazwać tuningiem. Sam w sobie jest dość elastyczny, prosty w naprawach i nie sprawia większych problemów
Standardowe
Najciekawsza podróż nie była co prawda na ogarze, ale ściśle go dotyczy, ponieważ była to wyprawa w miejsce jego postoju. Jechaliśmy około 30km z Giżycka przez piękne tereny na klimatyczną wioskę w której stał mój motorower.
Doprowadzić go do stanu fabrycznego i utrzymać w jak najlepszym stanie technicznym.
+ Niska awaryjność
+ Radość z jazdy
+ Wygodne siedzenie i pozycja
+ Elastycznośc w jezdzie
- Duże spalanie jak na 50cc
Kupno
Jawie 350, MZ (silnik obojętny), Komar Sztywniak, FSO Polonez, Fiat 125p, Fiat 126p, WSK 125, 175