Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1984 r.
ornontowice
60 cm3
0.00 s
SPRZEDAŁEM JUZ SIMSONA KOLEDZE. Przed sprzedażą wymieniłem zapłon na platynowy gdyż elektroniczny od początku użytkowania się cały czas psuł, ale i tak przez niecałe dwa lata zrobiłem nim około 20tys km bez żadnej awarii w drodze, jedynie co się psuł tamten zapłon ale na szczęście nie w trasie, wymieniłem też przed sprzedażą łożyska w silniku i simmeringi. Simsona mile wspominam, mało palił, miał duże osiągi i dużą moc, do końca użytkowania na zębatce 15zębów szedł ok.70km/h a na ok.17zębów 80km/h. Głównym plusem było to że mało palił, był wygodny jak na motorower, jedyny minus zauważalny przezemnie to słabe światła, nawet romet miał lepsze, ale to kwestia wymiany cewki była, za którą się nie zdążyłem zabrac bo sie do nich przyzwyczaiłem.
Simsona zakupiłem na początku kwietnia 2007roku.
W Simsonie tym narazie nie mam założonego licznika, ponieważ zepsuł mi się napęd.
Skrzynke już ściągnąłem.
Simson ten ma dużą moc, a jego v-max to 80km/h.
Inne fotki są na
http://bikepics.com/members/dawidose
k/84s51electronic/
Co do tuningu silnika to;
-Cylinder 60cm.
-Splanowana głowica
-A co jeszcze to się okaże przy rozbiórce silnika, ponieważ tuning przeprowadzał poprzedni właściciel.
Co do tuningu wizualnego to widać na fotkach.
A czego nie widać to neony, polerka silnika.
Od dnia 11.01.2008r. do dnia 21.01.2008r. przeprowadzałem polerkę bocznych kap silnika oraz karterów. Niestety nie wyszła ona aż tak dobrze jak niektórym, ale simson i tak wygląda lepiej. Wyszła ona tak ponieważ aluminium miało wiele rys i dziurek, które spiłowałem do minimum. Muszę jeszcze przy odrobinie czasu wypolerować pozostałe rzeczy aluminiowe, oraz zrobić to co napisałem w perspektywach. W tych dniach wykonałem też niektóre rzeczy z perspektyw.
Silnik ma cylinder o pojemności 60cm, splanowaną głowicę a co jeszcze to się okaże. Simson ten ma skrzynię cztero biegową. Zapłon w tym Simsonie jest elektroniczny, czyli nie posiada platynek.
Zawieszenie tak jak nadwozie również seryjnie. Z przodu jest bardzo miękkie co uważam za plus.
Wszystkie podróże są nie zapomniane
Najważniejsze plusy to:
-szybki
-dobre przyspieszenie
-małe zużycie paliwa
-niezawodny
-nie psuje sie
-dobre prowadzenie
-duza moc
-każdy za nim się ogląda
-ma dobry wygląd
Minusy
słabe światła
Nie będę się przechwalał jak każdy o osiągnięciach, zresztą i tak wszystkich nie pamietam.
A1