Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2006 r.
Olsztyn
50 cm3
3 KM
0.00 s
Nabyłem go w 2010 rok. Co tu wiele pisać naprawdę fajny motorek. Idealny na 1 moto i do nauki.
-filtr stożkowy
-Frędzle przy manetkach
-piórnik
-trąbki
-rozwiercenie króćca ssącego
-świeca NGK
-ozdobne śruby do przykręcenia rejestracji
-ozdobne wentyle
-Zmieniony moduł na odblokowany
50ccm, chłodzenie powietrzem, 4 biegi
Ładnie pyrkota i dalsze wypady to nie problem dla niego.
Sprawdzona konstrukcja na licencji Hondy
Dobre na 1 osobę w 2 jest ciężko jechać ;/
Przód jest okej ale tył za miękki do jazdy w 2 osoby.
1.Wyjeżdżam z pod sklepu, jadę kawałek i na skrzyżowaniu daje kierunkowskaz w prawo. Patrzę z nad przeciwka jedzie policja i macha bym zjechał. Daje dowód i ubezpieczenie a pan policjant a dowodzik albo karta jest ?? A ja nie ma. To mandacik a światełek włączonych czemu nie ma ?? bo dopiero co wyjechałem, chwile pokonwersowaliśmy, postraszył. W końcu oddał dowodzik i powiedział żebym zrobił kartę bo następnym razem nie podarują a tera mam pchać motor do domu a oni tu będą krążyć i sprawdzać czy pcham.
2.Każda dłuższa trasa.
3. Pierwsza przejażdżka od razu po kupnie.
-zamontować rurę przelot lub wybebeszyć
-nowe lampy i kierunkowskazy
-dać twardsze amorki z tyłu
-może założyć sakwy
-wsadzić silniczek 110
+Ładnie wygląda
+Fajny dźwięk
+Wygodny
+Mało pali
+posiada biegi
+łatwy dostęp do części
+Prosta konstrukcja (duży plus jak coś się zepsuje)
-za miękkie zawieszenie z tyłu
Zdałem na prawko A1 za pierwszym razem
-Honda Shadow Spirit 750
-Kawasaki VN 900 Custom
-Suzuki Intruder C800
-Moto Guzzi Nevada 750 Classic
-Harley Davidson FLSTSB Cross Bones