Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1985 r.
Borkowice
60 cm3
0.00 s
Aby uczcić pamiec mojego simsona przed tuningiem, dodaję nowy pojazd, co prawda jest to ten sam simson, ale zareczam wszystkim że nikt by go nie poznał, dla porównania przed i po tuningu, proszę wszystkich zainteresowanych o oglądniecie mojego drugiego pojazdu...
Główne :
- cyl. 60 ccm
- bak MZ ETZ 150
- kanapa MZ ETZ 251
- amortyzatory tylne MZ ETZ 251
- tłumik ENDURO
- błotnik ENDURO
- owiewki na ręce ( chwilowy brak na zdjęciach )
- polerka silnika ( zdjęcia robione po jeździe leśnej, więc efektu nie widać )
Mniejsze :
- dysza główna gaźnika 76 ( chwilowo, bo mimo wszystko muli )
- stożkowy filtr powietrza
- dodatkowa boczna podpora
- kratka na przednim reflektorze
- gumy na lagach
- naklejki MZ
- atrapa obrotomierza ( chwilowo, póki nie znajdę okazjonalnie prawdziwego )
- zębatka zdawcza 14z
4-bieg, części na razie ne ruszane zbytnio, nie licząc zmiany wałka startera, nie grzebałem głębiej...Jedyny tuning to cyl, jeśli do tej kategorii zaliczac...
Tak jak powyżej, amortyzatory tylne od MZ ETZ 251...
Utrzymanie stosunkowo zadbanego stanu technicznego, utrzymanie złudzenia MZ, oraz poprawa osiągów...
+ stosunkowo dobre przyspieszenie
+ stosunkowo dobra prędkość ( jak na moja masę )
+ podrasowany wygląd
+ mylność gapowiczów z MZ ETZ
+ szacunek znajomych z wykonaną pracę
- dość wysokie spalanie ( dla niektórych )
- niestety, stosunkowo duża zawodność, gdyż ze względy na nietypowy układ paliwowy ( duża dysza, filtr stożkowy ) przy większym żyłowaniu, bądź dłuższej trasie, nawala świeca ( ale to się wkrótce zmieni )
Więcej minusów nie pamiętam, żałuję za nie i pragnę powyższe poprawić...
MZ ETZ 251 / CBR 250 rr