Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1988 r.
zielonka
339 cm3
35 KM
0.00 s
Od początku nigdy mnie nie zawiodła, niebywale wytrzymały motocykl, nie to co dzisiejsze nowe motocykle...
Olej zmieniany co 1000km, zawory regulowane co 1,5 tyś... a po każdej dłuższej jeździe czyszczenie xl, myty filtr i smarowany łańcuch
rozwiercone dysze w gaźniku,klocki EBC, polerowane kanały, łańcuch i zębatki D.I.D, kierownica WRP, błotnik przedni acerbis, handbary acerbis pro, wydech pełna przelotówka gianelli z wyregulowanymi pod nią gaźnikami.
Chłodzony wiatrem, 2 gaźniki, 350ccm,dźwięk na przelocie po prostu wgniata. Silnik praktycznie nie do zdarcia. Bardzo łatwy w użytkowaniu.Dosyć prosta konstrukcja czterozaworowego silnika rfvc...
na dwójce można przekręcić...
Wystarczająco twarde, tył gwintowany z regulacją twardości,nie dobija,(przynajmniej przy mojej znikomej wadze) jednocześnie dosyć ładnie tłumi nierówności,
przód i tył Showy
zassanie w błocie(wyciągnięta z ledwością przy pomocy 5 osób )
Zrobić na stan jak z fabryki i postawić w pokoju ;p tylko że za parę lat
Nigdy nie sprzedawać.
+coraz lżejsza
+super silnik
+piękny głos
+ciekawie spisuje się w terenie
+rzadkaaa
-jednak te 2 gaźniki muszą coś żreć (paliwo)
-cieżar
Bezawaryjna jazda w ciężkim terenie
plastikowym baku
żarówki od prędkościomierza