Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2010 r.
Śląsk
72 cm3
8 KM
0.00 s
Co tu dużo gadać po prostu duży motorower :)
Chłodnica oleju
Wentylator chłodnicy
Zestaw 72ccm
Zębatka 14z (miałem 15z z seryjną tylną oponą)
Opona tył 120/80 Duro
Zmiana żarówki na H4
Gniazdo zapalniczki
Kolanko wydechowe owinięte taśmą termiczną
Jedyny słuszny olej castrol racing 10W50
Pojemność silnika 49,00 cm3
Silnik czterosuwowy, jednocylindrowy, chłodzony powietrzem
Moc maksymalna 4 KM/8500 obr/min.przy 50ccm
Moc maksymalna 7 KM/8500 obr/min przy 72ccm
Przód rewelacja,dziury wybiera rewelacyjnie zaś tył z możliwością regulacji dużo twardszy
Wypad:
do Brennej 150km
Żywca 160km
Toszek 120km
Inwałd 160km
Góra Św. Anny 150km
Inny tłumik
Lepsze oponki
+ spalanie
+ wygląd nie jeden myśli że to 250ccm
+ wygodne zawieszenie
+ silnik 4T
+ biegi 1N234
+ klank silnika
+ fajne zegary
+ czesci tanie
- bardzo krótka 1
- trzeszczące plastiki
- manualne ssanie
- oszukujący licznik
- brakuje 5 biegu ;)
23000km stan na 28.12.14r. od nowości nic nie wymieniane w silniku prócz oleju,zębatki zdawczej no i klocków hamulcowych :)i płynu hamulcowego,szersza opona z tyłu,sprzęgło nadal fabryczne, przednie lagi już kiepsko odbijają
20500km stan na 13.07.14r.
17500km 10.10.13r.
15200km stan na 16.05.13r.
12000km stan na 20.05.12r.
10700km stan na 2.10.11r.
9100km stan na 14.06.11r.
8600km stan na 1.06.11r.
7800km stan na 15.05.11r.
7200km stan na 28.03.11r.
6000km stan na 15.11.10r
4700km stan na 20.08.10r
3800km stan na 31.07.10r
3600km stan na 25.07.10r
3300km stan na 17.07.10r
3100km stan na 14.07.10r
2800km stan na 5.07.10r
2150km stan na 12.06.10r
1780km stan na 29.05.10r
1050Km stan na 28.04.10r.
820Km stan na 21.04.10r.
wyprzedzenie kilku autek ;)
Na razie brak awarii (odpukać)
Faktyczna prędkość 80km/h przy 7,8tys obr/min z górki ponad 90 wyciagnął ale nie po to go kupiłem żeby piłować na maxa zmiana zębatek i leci spokojnie 75 bez meczenia
Zdaniu prawka na motor i oczywiście kupnie porządnego motoru