Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1984 r.
bytom
49 cm3
4 KM
5 Nm
0.00 s
Jest to Romet Ogar 200 jak widać który seryjnie posiada silnik Jawa który dysponuje oryginalnie mocą 3,5km moto jest w trakcie remontu.
Praktycznie brak jedynie tam kilka poprawek fabryki bo po co tuningować zabytki
w trakcie remontu prawie skończony zamontowane zostały nowe części niektóre z PRL takie jak:
-cylinder
-tłok ,pierścienie
-głowica
-kilka elementów skrzyni biegów
-uszczelki
-łożyska na cały silnik
-wał regenerowany nowy korbowód
-filtr powietrza
-kondensator
-przerywacz
-dysze ,pływak gażnika
-podkładki i śruby na silnik imbus
-linki wszystkie(jeżeli można to nazwać silnik)
-kolanko wydechowe(jeżeli można to nazwać silnik)
-zimeringi jakieś tam lepsze ;-)
-ściągnięte blokady
Wszystko ładnie i szczelnie poskładane wkładać silnik i jechać
nowe sprężyny ,tulejki
jeszcze będą
więcej zabytków do remontu
plusy
+niezawodny
+mocny
+komfortowy
+nie chiniol
minusy
-dużo wypija jak na motorower
65km/h na prostej, za to super przyśpieszenie, wkońcu to 2T ;)
innych zabytkowych samochodach ,motocyklach paliwie za 1zł i o żniżeniu cen olejów
++++
++++
++++
++++++++++++++++++++
++++++++++++++++
++++++++++++
++++++++
++++
++
+