Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
Miechowice Małe/Tarnów
60 cm3
8 KM
0.00 s
Kupiłem go 17 lipca 2008 roku w opłakanym stanie, przez zimę zrobiłem w nim remont kapitalny. Gdy go kupiłem nie dało się nim jeździć (poprzedni właściciel jeździł nim na wszystkim co leciało, nawet na ropie).
http://bikepics.com/members/pypu140/
zdjęcie przedstawiają poszczególnie wcielenie simka od czerwonego do srebrnego:
-2008-czerwony
-2009-2010-niebieski
-2011-srebrny
-cylinder 60/4 z wydechowym na 26mm, kanałami na 35mm, ssący na 70,5mm, tłok MZA 1p
-lusterka
-spawak na 9500obr by garry
-docisk sprzęgła 1,8mm
-amal 21 z dyszą 80
-podgięte siedzenie
-skrócone błotniki
-60/4 26/35mm z tłokiem MZA 1p
-amal 21 z dyszą 80
-spawak na 9500 z rozszerzającym się kolankiem
-docisk sprzęgła 1,8mm
-12v instalacja
-już 4 biegowy
-platyniarz
-kosz s70
-zębatka 14z
Przód:
zregenerowane, ze sprężynami 3,4mm
Tył:
od MZ podniesione o 3cm (jeszcze nie ma na fotach)
11km na jedynce.
-90/4/2/2 na tłoku mtxa
-spawak na 9500/10000
-pwk 24
-ducati energia
+szybki
+zrywny
+wygodny
+ponadczasowy wygląd
+dostępność części do tuningu
-brak większego schowka
na wydechu na 9500 od garrego 90km/h, a na spawaku kumpla od dudiego na 10000 coś koło 95km/h (osiągi na 14z i koszu s70)
Doprowadzenie go do obecnego stanu.
-Audi A3 1.8T
-Opel Astra 2 OPC
-paliwie w cenie wody
-Suzuki Bandit
-prawo jazdy