Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1990 r.
Starachowice
49 cm3
4 KM
0.00 s
Tym razem chciałbym zaprezentować wam swojego ROmet Ogar200, jest to wersja z silnikiem czeskim (JAWA50).
Mam go zbiegiem okazji i okoliczności, Cieszę się że mam go w posiadaniu bo kiedyś jak mi odbije to zrobię z niego cudo, narazie niech stoi, odpala lecz gaśnie,, jakby nie dostawał mieszanki, czy wystarczy wyczyścić gażnik (oryginalny JIKOW), i jak mam mokry filtr pow. (stożek) tzn. że mam przebicie w gażniku????????
Proszę o pomoć.
Filtr powietrza stożek
Przezroczyste wężyki paliwa
filtr paliwa
manetki
klamki (sprzęgło, hamulec)
napisy na oponach
naklejki
łańcuch WSK
polska świeca iskra (nie założona)
Oryginalny czeski 3-biegowy
chyba zmienię gażnik, zrobię polerkę i przerobię na 60ccm kiedyś jak będzie okazja(:
seryjne, jest on na sprężynach nie teleskopach po czym wnioskuję iż jest to jeden z nowszych
Jeszcze takiej nie było
Bak MZ ETZ150 (najlepiej ten po 1991)
sportowy tłumik
polerka
przednie zawieszenie od simka, yamaszki DT80, mini crossa, nie zdecydowałem się jeszcze
Może silnik od crossa 125-150 z max. wygarem
siedzenie Simson
-Silnik jawki, mocniejszy ale gorsze wykonanie, jednak polak byle co ale lepsze od Czecha zrobił
-spalanie
-mały, wolny
-nie podoba mi się skrzynia biegów
+Romet
+jak zrobię to będzie cudo
+tanie części
+oldtimer
+mały, zajmuje prawie tyle miejsca co rower
W takim czymś trudno coś osiągnąć, perspektywy są (:
SPRZEDAM JAK STOI JAK KTOŚ JEST ZAINTERESOWNY
CENA:200pln
Nie piszczcie że drogo bo wcale nie muszę go sprzedawać, jest worek części)
Simson
MZ ETZ150 full stunt
yamaha dtt80-125, yz80
tuningu moich jeżdzidełek