Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1980 r.
60 cm3
2 KM
3 Nm
0.00 s
Jest to Romet 2-osobowy, z trzybiegową skrzynią. Polski Motorowerek :) Co w nim fajnego? Ilekroć się zepsuje, sama naprawa sprawia przyjemność. Można porównać do puzzli :] Chce sprawić, żeby maszynka mogła sobie stać cała i sprawna jako pamiątka młodości:)
Tuning? Pilnie potrzebowałem cylindra do kapitalnego remontu. Tygodniami ciągły sie dostawy w sklepach. Okazało się że brakło 50 ccm i została tylko 60:) więc zaryzykowałem i zamontowałem. Zamontowane amortyzatory tylne od WSKi, dla poprawienia komfortu jazdy :) a przód od Jawki 50 (Romet Ogar 200) Oprócz tego reszta pozostała jako klasyk:)
Przy dobrym eksploatowaniu i dobrym dotarciu pracuje tak jak powinien. Wymieniony cylinder, tłok, pierścienie, skrzynia biegów, regeneracja automatu biegów, okablowanie idące z zapłonu, uszczelki, simeringi, zawleczki i takie tam pierdoły oraz najważniejsze wymiana oleju :] chce czy nie chce musi pyykać xD
Pewnego ciepłego dnia postanowiłem wyruszyć w drobną trasę:)było to przed remontem, pchało się ok. 20 km :]
Plusy? Idealnie potrafi w ciepły dzień zastąpić rowerek:) full oldschool. Minusy? Skrzynia biegów... kilka razy się rozsypała a automat daje wiele do życzenia... o szarpiącej dwójce nie wspominam:] aczkolwiek kwestia przyzwyczajenia.
Osiągnięcia? W stanie rozpadu, będącego w kurzu i pajęczynie postanowiłem zabrać się za niego. Pali od pierwszego, nie ważne ile stoi, w cieple czy zimnie:] idealna regulacja zapłonu wraz z gaźnikiem opłaca się. Co jeszcze? można wsiąść i jechać i nie bać się że coś odpadnie xD