Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1985 r.
polska
50 cm3
0.00 s
kupiłem go był co prawda w orginale ale stan oplakiwalny:):) silnik nie na chodzie.Po dłuższych namyslach zrobiłem generalke tzn. w silniku zmieniłem wał cylinder tłok pierscienie tarcze sprzegłowe automat zmiany begow sworzeń zabezpieczenia uszczelniasz simeringi opona łozyska potem zostal pomalowany sama rama na granatowy metalick a bak osłona filtra lancucha blotniki itp wisniowy metalik troche mnie to kosztowalo ale było warto teraz kiedy jest wyregulowany i pali z 1 kopa jest to niesamowita przyjemnosc ':)
raczej wszytsko seryjnie niedlugo zaloże filtr stozokowy teraz jezdze na swiecy 4 elektrodowej silnik oddlawiony:)
po generalce
wal
lozyska
cylinder
pierscinie
tlok
simeringi
tarcze sprzeglowe
i wiele innych pierdołek
bardzo dobre seryjne:)
to bylo stosunkowo niedawno kiedy po remoncie oddałem go do mechanika i kiedy wszystko juz mi wyregulowal przyszlo mi go odebrac 4 km od domu akurat to byl taki dzien ze byala to ŚNIEŻYCa i nie mialem szybki w kasku
poo tej podrozy doslownie nie chcialo mi sie zyc bylo mi tak zimno i bylem caly mokry ale na sniegiu sie nie wywaliłem fajnie mi dupa latała;d
sprzedac go i kupic simsona
+przyjemny
+mocny+szybki+ladny
+niepowtarzalny
-niestety ale silniki jawoskie mają tendencje do psucia się ale jak narazie u mnie wszytsko jak w najlepszym pożądku
90km jednego dnia
simsonie s51
potem o jakim scigaczu moze
yamaha r1
kawasaki ninha