Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1978 r.
Pruszków
49 cm3
2 KM
3 Nm
3600.00 s
Motorynkę posiadam już dwa lata. W kilka miesięcy od rozpoczęcia eksploatacji odmówiła posłuszeństwa. Została rozebrana i polakierowana (wcześniej miała kolor czerwony, a to czym była lakierowana nie może być nazywane lakierem, po rozebraniu jej na części okazało się że ktoś malował ją pędzlem -.-). Nowy kolor to wiśniowo-srebrny. Pomalowane części leżały w garażu prawie rok, i gdzieniegdzie lakier popękał, a na lampie zrobiły się wypryski. Motorynkę do całości złożyłem w jakieś 6 godzin. Następnie co jakiś czas dopracowywałem w niej szczegóły. Aktualnie czekam na nowy tłok i ściągacz koła magneta (magneto pękło i trzeba przełożyć sprawne z drugiego silnika).
02.07.2011
Nowe magneto i tłok założone, silnik palił przez 20 sekund, ale aktualnie nie chodzi bo mam problemy z głowicą.
Jeżeli można to nazwać tuningiem to posiadam do niej osłony na ręce. Jak tylko uzbieram pieniądze planuje kupić cylinder 70ccm.
Kwadratowy, produkcji zakładów metalowych Dezamet w Nowej Dębie. Typ silnika 023, chłodzony powietrzem, jednocylindrowy. Dwusuw, fabrycznie nie osiągający prędkości większej niż 60 km/h.
Miękkie, z tyłu 2 wahacze a z przodu widelec teleskopowy.
Jeszcze takiej nie było, żeby można ją nazwać pamiętną.
Nałożenie następnego lakieru, dopracowanie silnika do perfekcji.
Plusy: małe gabaryty, oryginalność, przyjemność z jazdy.
Minusy: w stosunku do pojemności baku spalanie jest duże, hałaśliwy silnik, brak stacyjki i blokady kierownicy, niesamowicie wkurwia mnie brak kierunkowskazów w standardzie.
Złożenie jej z części pierwszych do całości.
O ukończeniu wszystkich prac nad nią do igiełki.