Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2008 r.
Śrem
80 cm3
0.00 s
SPRZEDANY!
Więc tak skromnie o ile można to nazwać tuningiem, więc tak:
- Cylek, głowica itp itd
- chłodnica oleju
- sportowy filtr powietrza gąbkowy Malossi
- świeca NGK
- cewka o zwiększonym woltażu
- fajka NGK
- lusterka F1
- tylne kierunkowskazy (prostokątne)
- przednie kierunkowskazy w postojówkach
- podwyższony tył o 6,5cm
- nowe tarcze zegarów
- opona tył 120 70 17
- modyfikacja tylnego błotnika
- polerka
- malowanie drobiazgów
- zmiana żarówek
- naklejki
- zdawcza zębatka 13z (przyśpieszenie)
Może coś jeszcze wleci w głowę ;)
Daje rade.
Bezawaryjność!
Po podwyższeniu zrobiło się twardsze, przez to często zsuwałem się z kanapy do przodu ;)
Zawsze dotarłem do celu oprócz dwóch razy kiedy w baku było sucho ^^ Gdy go kupowałem myślałem, że długo nim nie pojeżdżę bo wkońcu to chińczyk, a jednak przerósł moje oczekiwania, przejechałem nim 16tys km a nie powiem w dupę też czasem dostał ;)
- nigdy mnie nie zawiódł
- niech się dobrze sprawuje
- nakręcić sporo tysięcy km
Plusy:
- duuużo ich
Minusy:
- jak dla mnie brak tylko mógł by być troszkę mocniejszy ale dało mu się to wybaczyć
Było ich trochę ^^ dla niedowiarków v-max na zdawczej 16z oscylował między 104-106 km/h. A na 13 ząbkach wynosił 90km/h. Mierzyłem GPS-em na prostej bez górki, bez wiatru itp ;)
Tajemnica ;D