Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1972 r.
59 cm3
3 KM
3 Nm
0.00 s
Ogarek powstał z nudów, gdyż wogóle nie jest mi potrzebny a lubie się sprawdzać w takich motoryzacyjnych przeróbkach więc przeprowadziłem modyfikację. Gdy go dostałem był zwykłym komarem na biegi w ręce z małym siedzonkiem, zbiornikiem i na 19" a ze złomu zrobiłem coś takiego.
lakier metalik
stacyjka Citroen Berlingo
przód od Hondy cb125N
zbiornik MZ TS 150
tłumik Honda cb125N
Gaźnik k60b
tylna lampa Honda
tylni błotnik Honda cb125N
cylinder 60 cm3
wał wypełniny
łańcuch ETZ 250
cylinder z dodatkowymi kanałami płuczącymi
instalacja z akumulatorem i ładowaniem
skrzynka narzędziowa z pokrywami z blachy ręcznie zrobine
silnik w środku i na zewnątrz wypolerowany
stopka własnej konstrukcji
naciąg koła własnej konstrukcji
023 DEZAMET - dwubiegowy
Koło przednie zwieszone na widelcu teleskopowym z tłumieniem olejowym. Zawieszenie koła tylnego na wahaczu wleczonym. Amortyzatory teleskopowe.
jeździłem nim całe dnie najdłuższa nie przerywana jazda to 110 km.
minus szybkie zuzycie cylindra
plus małe spalanie
prędkość max - 70 km/h