Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2009 r.
okolice Borska
49 cm3
4 KM
3.00 s
Ogar jak każdy wie to ostatnio bardzo popularny motorek na naszych drogach. Mnie to wcale nie dziwi gdyż z mojego egzemplarza jestem bardzo zadowolony. Bardzo elastyczny silnik, dobre osiągi, wspaniała stylistyka oraz bezawaryjność (oczywiście w granicach rozsądku) sprawiają że jest on godnym polecenia dla początkujących motocyklistów.
- Odblokowany moduł zapłonowy,
- Wymieniony filtr paliwa na większy,
- Przednia zębatka 14 zębów,
- Świeca NGK,
- Niebieskie nakrętki na wentyle,
Oraz inne drobiazgi typu regulacja gaźnika itp. co również podniosło osiągi.
- Jednocylindrowy
- 4sów chłodzony powietrzem.
- Ponoć na licencji "Hondy" xD
Standard.
1. Podróż na przegląd gwarancyjny :P Powrót w totalnej ulewie. Nie miałem na sobie suchej nitki, ale ogar był wytrwały i wyszedł z opresji bez szwanku :P
2. Raz zostawiłem go pod sklepem i gdy z niego wyszedłem leżał obalony na glebie :P Okazało się że jakiś stary dziadek wypieprzył w niego na wstecznym :D Na szczęście nic poważnego nic się nie stało a od dziadka dostałem 20 zł na paliwo :P
3. Kiedyś będąc na pokazach ofroadowych zacząłem rozmawiać z pewnym motocyklistą który przyjechał swoim choperem. Po kilku chwilach rozmowy doszedł do tego że pochwalił się swoim motocyklem z młodości a mianowicie był to ogar 200. Ja mu na to "A ja mam teraz Ogara 900" a on "900? To duży!" :D
4. Podróż jeszcze zablokowanym ogarkiem do Borska i na dodatek w kasku bez szczękowym :D Wyglądałem jak jakiś debil jadąc 45 obok kumpli którzy byli na Aeroxsie, NSR, i RS :D To było aż żenujące :D
5. Kiedyś wpadłem z koleżankami na pomysł, aby pojeździć sobie ogarem w trójkę po polnych drogach. Gdy zrobiliśmy już parę rundek jadąc na kolejną w lesie stała policja trzymając już innych kumpli na skuterze. Zobaczyli nas :D My szybko wskoczyliśmy z Ogarkiem do lasu i biegliśmy na łąkę na której stały dwie szopy. W jedną wrzuciliśmy ogara a w drugą sami weszliśmy. Z opowiadań kolegów policjanci zaraz ich puścili i pojechali w przeciwną stronę myśląc, że wyjadę tam jakąś inną drogę. Gdy zobaczyli ze nie ma tam żadnej drogi zaraz nawrócili i jechali tak szybko ze o mało by rozjechali kumpli. Szybko wjechali na tą łąkę i nie zobaczyli nas. Jednak gdy wycofywali to pan policjant bystrym okiem dostrzegł ogara i była wpadka :D Na szczęście skończyło się tylko na liście do rodziców :D
I to by było na tyle :D Gdybym miał wymienić wszystkie moje niezapomniane podróże to byłoby to trudnym zadaniem :P
Perspektyw jest wiele tylko czy uda się je zrealizować? Trzeba najpierw uzbierać trochę funduszy. Moje perspektywy to min. :
- Cylinder 72cc wraz z głowicą,
- Podwyższenie tyłu,
- Zmodyfikowanie tylnego błotnika,
- Wymiana tylnej zębatki na większą,
- Wymiana tylnej opony na szerszą,
No i ostatnią z perspektyw to oczywiście jak najdłuższe utrzymanie Ogarka w stanie nadającym się do przemieszczania z punktu A do B.
+ małe spalanie,
+ duża moc,
+ duży V-MAX,
+ wjedzie wszędzie,
+ w pełni manualna skrzynia,
+ niezawodny i prosty w naprawie i tuningu silnik,
+ łatwy dostęp do części zamiennych,
- chińczyk
- lepszy chińczyk składany w chinach niż chińczyk składany w Polsce. Było kilka awarii.
- pękające plastiki
- lipne koła (luzujące i pękające szprychy)
- Jazda na 1 kole.
- Jazdy w terenie. ( Spokojnie nadążałem za Hondą MTX czy Peugeotem z silnikiem Minarelli AM6 )
- 95 km/h (Totalne zamknięcie licznika)
- Honda CBR F4i
- Kawasaki 636
- Suzuki GSX-R 750
- No i oczywiście o karierze w stuncie.
Jeśli już to jesteś to zostaw komenta w postaci opinii, sugestii, rady itp.