Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1988 r.
Krosno
60 cm3
4 KM
0.00 s
Hmm... no to tak Simsonka posiadam już 2 lata i jestem z niego bardzo zadowolony. Świetnie się nim jeździ za nami już ponad 4000tys. km. W zimie 10/11r cały silnik został wyremontowany, wypolerowany. Założyłem obrotomierz, podgiąłem minimalnie dupę do góry i wymieniłem bardzo dużo części wszystkie nimieckie (Stazet, Kniaź i używane DDR) tak żeby wygląd simka jak najbardziej dopasować do mojego gustu ale zgodnie z oryginałem ;) Mój simek ma najmniejsze spalanie co jest dużym plusem pali 2,5l/100km. Jest bardzo żwawy prędkość maksymalna po dotarciu oscyluje w granicach 70km/h. Wyposażony jest również w zapłon elektroniczny. W zimie planuje znów coś pokombinować i jeździć dalej przynajmniej do 18stki ;D
----------------------------------------------------------
Mechaniczny :
- cylinder,tłok, pierścienie 60ccm
- zębatka zdawcza 16z
- wydech AoA1
- tuningowy (lżejszy) kosz sprzęgłowy 50
Reszta w stanie oryginalnym.
Wizualny :
- białe klosze lamp i kierunkowskazów
- półka na zegary
- gumy na liczniki
- stopka boczna przy podnóżku (org DDR)
- siatka na bagażnik
- kpl obrotomierza (dekiel, licznik)
- podgięte siedzenie (minimalnie ;)
- polerka silnika i pozostałych elementów
- korek zbiornika na kluczyk
- kontrolka luzu na półce (zielona)
- kpl śrub imbusowych silnika
- lusterka łezki (carbon)
- chromowana obręcz i szprychy koła tylnego
- białe napisy na oponach i inne mniej lub więcej
rzucające się w oczy elementy ;)
----------------------------------------------------------
Po kapitalnym remoncie zima 2010/2011 tzn :
- cylinder 60 (PL) po szlifie
- nowy tłok z pierścieniami
- wał po regeneracji, nowy korbowód
- nowe tarcze sprzęgłowe (ORG)
- nowe simeringi, uszczelki
- nowy kosz sprzęgłowy tuningowy
- nowy cały układ napędowy : 2x zębatki, łańcuch (niemieckie)
- założony kpl blaszki luzu ;)
-------------------------------------------------------------
- Rozpoczęcie sezonu Mała 2010
- Zakończenie sezonu motocyklowego Moto-schron Stępina 2011
- Dużo by tu jeszcze wymieniać ;)
-------------------------------------------------------------
- Polakierować całego Simka na kolor podobny trochę ładniejszy srebrny metalik
- Zrobić z niego 70 tzn : wał, cylinder, gaźnik Amal lub Bing, wydech enduro Fi32
- Dokupić obręcz i szprychy chromowane na przód i nową oponę do tyłu kostkę ;)
-------------------------------------------------------------
+ ładny i niemiecki
+ jak dla mnie bezawaryjny
+ bardzo żwawy i mocny jak na motorower
+ wszędzie można nim się przemieścić
+ chyba najbardziej ekonomiczny motorower ze wszystkich, spalanie mojego wynosi 2,5l / 100km !!!!
+ bardzo wygodny jak na motorowery
-------------------------------------------------------------
- Posiadanie dwóch wspaniałych mopedów w takim stanie do jakiego doprowadziłem i bezawaryjna jazda w czasie ich posiadania.
- Przejechanie Simsonem bezawaryjnie ponad 4000tys.km od zakupu ;)
----------------------------------------------------------
- Zdaniu prawka niestety już A2
- Kupnie trzeciego motocykla np.Suzuki GS 500
- A potem moim marzeniem jest Suzuki Bandit 600N już na dłuższy czas i zatrzymanie dla siebie moich dwóch pierwszych motorowerów Simsona i motorynki ;)
----------------------------------------------------------
Pod ostatnim zdjęciem wystarczy kliknąć (Zobacz całą galerię a ukażą się wszystkie zdjęcia ;)
Zapraszam również na mój kanał na youtube : http://www.youtube.com/user/Damiano234?feature=mhee
A jak komuś mało zdjęć to zapraszam na stronę :
http://bikepics.com/members/damianik/
I liczę na komentarze, opinie, wyróżnienia na pewno się zrewanżuję ;) Szerokości !