Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1985 r.
KONIN
49 cm3
2 KM
4500 Nm
0.00 s
OGAR 200 nabyty od globi-ego 14 w 2005 roku 2 lata stal w garażu z powodu braku funduszy na odrestaurowanie teraz można podziwiać efekty ciężkiej pracy jaka w niego włożyłem...
OGAR nadal będzie udoskonalany... ale nie w formie tuningu jak to inni preferują długa i mozolna praca zawsze przynosi efekt ;)
Co do tuningu myślę ze można odwołać się do nowego lakieru który jest perłowy w trzech kolorach (czarny czerwony i srebrny).
ALU NAKRĘTKI NA WENTYLE ZAWORY CZASZKI
Typ silnika - Jawa 223
Gaźnik - JIKOV 2917 PSb
Skrzynia biegów - trzybiegowa
Instalacja elektryczna - 6V - 20W
Świeca zapłonowa - A11-1 od kaski tzn K 750
było ich dużo pamiętna była taka iż wjechałem wraz z bratem do rowu przy prędkości 65km/h trochę się poobdzierałem. Prócz tego zabrakło benzyny i kuzyn nas holował skuterem. Za linkę holownicza posłużyła koszula ;)
wymiana półksiężyca
zachowanie motoru na pamiątkę i niesprzedanie go za żadne skarby ;p
wypolerowanie pokryw silnika i bloku silnika (karteru)
brak minusów same plusy ;)
Nowe szczeki hamulcowe na przód i zrobienie hamulca nożnego.
Nowa kierownica
Zrobienie nóżek motoru tzn przyspawanie pręta który umożliwia postawienie motoru na nich ale z podwyższeniem tylnego koła ;)
Nowy kranik paliwa wraz z wężykiem (zastanawiam się nad dodaniem filtra paliwowego)
wymiana tarcz sprzęgłowych wraz z łańcuszkiem sprzęgłowym
K 750 lub MW-72 ;)
JUŻ TU JESTEŚ!!!!!
TO POZOSTAW PO SOBIE KOMENTARZ
A ODWDZIĘCZĘ SIĘ TYM SAMYM ;P