Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1983 r.
Świdnica
50 cm3
5 KM
7 Nm
0.00 s
kupiony w 2007 roku w stanie niby dobrym, miał miec do wymiany cewke WN i maiłbyc super mocny zrywny i og niezawodny, Po wymianie tej cewki okazalo sie ze dalej iskry nie ma, wiec wymienilem przewod, fajke swiece, lecz iskry dalej nie bylo...
problemem okazala sie przerwana cewka pierwotna... iskra sie pokazala lecz simek nawet nie zawarczal... nastepnie wymienilem pol gaznika ( cena czesci dwukrotnie przewyzszyla cene nowego gaznika) ale coz, w koncu pokazal sie u mnie jakis magik i powiedzial ze simson ma do wymiany tlok piersienie i uszczelnienie glowicy... i sprawa miala byc zmknieta... juz mialem mysli ze tylko go uruchomie i odrazu go sprzedaje, magik przyjechal po raz drugi i powiedzial ze do wymiany sa lozyska na wale po nie ma sprezania w skrzyni korbowej, ze ja sie na tym nie znalem (jeszcze wtedy) dalem mu to na robote, gdy przywiozl mi silnik zalozylem zaplon, gaznnik a simson magicznie zapalil i to bylo najpiekniejsza rzecz w moim zyciu, przjechalem sie i postanowilem go nie sprzedawac, nastepnie postanowilem wykonac maly lifting wizualny
zdjalem migacze(wg mnie nie pasuja do niego)
dalem na bak i boczki nowy lakier (czarny mat) i wyjebalem blotnik z tylu oraz zawiesilem wyzej tylna lampe i tak jezdzilem cale wakacje, gdy sypnela mi sie skrzynia biegow (tak myslalem) postanowilem zrobic gruntowny remont wszystkiego (tuleje lozyska i wszystko co sie juz nie nadaje do uzytku wymienic na nowe.
aktualnie czekam na druga paczke od kniazia i stacyjke... simek jest rozebrany do 'ostaniej srobki' rama i czala reszta z kolami bedzie (czesc juz jest) pomalowana na czarny polmatowy a bak i boczki bada blekitne i jeszcze troche innych fajnych bajerow, ale to zobaczycie na fotkach... jeszcze poczekajcie miesiac :D
brak
seria