Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1986 r.
koło Krakowa:P
49 cm3
2 KM
1.00 s
Mój Ogar 200. Stał w moim garażu 22 lata. Jezdze nim już około roku. Nigdy mnie nie zawiódł, Ogar po prostu rządzi:P
^^^^^JEŻELI TU WSZEDŁEŚ/AŚ TO ZOSTAW PO SOBIE KOMENTARZ, A NA PEWNO ODWDZIĘCZĘ SIĘ TYM SAMYM.^^^^^^
krótki filmik: http://wojtek20096.wrzuta.pl/film/9iZpGZdYk5S/ogarek_200 :D
Nie zamierzam go tuningować wizualnie a tym bardziej technicznie:) Niech bedzie taki jak go fabryka na świat wydała:P ^^^^^^^^NIGDY !WT!^^^^^^^^
- Jawa typ 223 dwusuwowy, jednocylindrowy, chłodzony powietrzem, produkcji czechosłowackiej.
- moc: 2 KM (1,4 kW) przy 4500 obr./min
- stopień sprężania - 9,5
- gaźnik - JIKOV 2917 PSb
- skrzynia biegów - trzybiegowa, nożna zmiana biegów
Zajedwabiste, ni za miękie, ni za twarde:D
Każdy wypad na rumaku jest pamiętny:D
Nigdy nie zapomnę pierwszej przejażdżki i wrzuceniu biegu 2 i 3:D
Moim celem jest zachowanie go w takim stanie jakim jest teraz:D Musze go jeszcze oddławić i wymienić cylinder z tłokiem wraz z pierścieniami:D
Plusy: - Jest zrywny jak na swój wiek
- Jak dla mnie szybki:P
- Wytrzymały i bezawaryjny
- No.. jak już coś to łatwy w naprawie:P
Minusów nie ma i nie bedzie:P
Największe że go mam!:D
Wygraniu paliwa na całe życie:P
A tak w realu utrzymaniu ogara w bdb stanie:D
Może w przyszłości dorwe Junaka M10:)