Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2009 r.
150 cm3
19 KM
7 Nm
11.00 s
Hmmm .. Moja historia z tym moto zaczęła się bardzo niepozornie.
Na samym początku tylko jeździłem , ale trzeba było pozmieniać parę rzeczy :)
Zaczęło się od wymiany migaczy , tak na sam początek :D
Następnie przy 1200 km , stwierdziłem , że motocykl który ładnie nie mruczy , to nie motocykl .
Więc wymieniłem na tłumik Montii Mugen :) Link - http://www.youtube.com/watch?v=_pm3wZfpadI&feature=plcp&context=C4446b91VDvjVQa1PpcFPdQRahKImoh4rZSsojcmkixi9WbtTWtvE=
Po przejechaniu 2400 km sprzedałem tłumik za 310 zł + oryginalny tłumik ( Na dodatku w dobrym stanie :D )
Czerwca 2011 roku zakupiłem do mojego maleństwa Silnik Lifan 150 .
Link - http://www.youtube.com/watch?v=5VZ9Zy8tL8I&feature=plcp&context=C40b39dcVDvjVQa1PpcFPdQRahKImoh8jTyfwDUaCf7zuWvsfISno%3D
Następnie wymieniłem napęd , dokupiłem gaźnik , i tak prześmigałem do końca roku . :)
Pod koniec 2011 silnik został sprzedany , a następnie motocykl z przebiegiem 5400 km.
- Lifan 150
- Mikuni 26 mm
- Przełożenia 16/40
- Sportowy wałek z40 ( jak dobrze pamiętam )
- Wydech Montii Mugen
- Lusterka w Carbonie ( niestety nie mam zdjęć )
- Migacze Carbonowe
Silnik Lifan o pojemności 150 Cm3 na gaźniku Mikuni 26 po lekkim tunie na przełożeniach 16/40..
Ok. 19.5 Km
Jak na nasze drogi idealne ;p
Brak wiejskiego tuningu
Zrobienie 130 km bez zsiadania :D
110 km/h na 150 , i piękna mina kierowców ;D
Perspektywy ?
Street został sprzedany , ale moje marzenie się spełniło . I założyłem do swojej \\\' Bestii \\\' Big Bore
+Mało pali
+Dobry do jazdy ekonomicznej
+Nawet wygodny
+Wyglad
+Manual
-Brak schowka
-Nie dla dwóch osób , bo za wolny
-Troche \\\"Mułowaty\\\"
-Problemy z wyzerowaniem
Wybicie na \\\"świece\\\" we dwie osoby xD
110 km/h
Ładne palenie gumy na światłach :)
Tańszym paliwie
Lepszych drogach
.