Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1982 r.
Nadróż
60 cm3
4 KM
6100 Nm
0.01 s
Simka kupiłem w czerwcu 2008 w stanie \"dość zużytym\" w lipcu 2008 zakończyłem remont. 17 lipca 2008 pierwszy raz się przejechałem, a kilka dni później pierwszy raz wywróciłem w piaskach. W sierpniu z simsonkiem zaczynało być coś nie tak,przerywał gasł i nie chciał palić. Spędziłem z tatą wiele
godzin nad nim. W końcu zaprowadziliśmy go do mechanika. Zdjął głowice i wyjął tłok który był uszczerbiony. Dałem 20zł
mechanikowi i kolejne 20 na tłok. Gdybym sam zobaczył pod głowicą to bym połowę zaoszczędził. Od tamtego czasu nie mam z nim problemu. I oby tak dalej.
02.01.2011r. Założenie cyla 60 nowego gaźnika 16n3-4 firmy MZA z dyszą 0,72mm z gaźnika 16n1-11.
Ostatnio przeprowadziłem małą generalkę, zostały wymienione:
-wał DDR zero luzów
-tłok MZA 2-pierścieniowy
-łożyska FAG (na wale i pod koszem C-3
-zimmeringi na MZA 2-wargowe
-wszystkie uszczelki
Simson został sprzedany za 2000 zł.
Ciężko było się z nim rozstać ale przesiadłem się na Suzuki RG 80.
Optyczny:
-białe klosze
-lusterka
-manetki CBR
-zrobiona tuningowa tarcza zegara z napisem KOSO i NOS
-białe napisy na oponach
Mechaniczny:
-Cylinder 60 ccm CX
-przerobiony tłumik(zrobione dodatkowe 2 otworki w środku i skrócone kolanko
Seryjnie 60ccm nowy tłok itp.
Tak to spoko ale tył troszeczkę skrzypi;D
Każda podróż jest pamiętna
Utrzymanie Simsona w takim stanie przez długieeeeee lata a potem pewnie sprzedaż ale tylko w dobre ręce.
W planach 60/4/3 DDR, relacje będę zdawał na bieżąco. Wkrótce aktualne fotki
+Mocny
+Szybki
+Dobrze trzyma się drogi
+Brak minusów
Odrestaurowanie Simka i przy okazji nauczenie się majsterkowania przy silnikach;)
No i mam 4 z biologi na 1 semestr xD
V max-ok.85km/h
A teraz docieram ale części zostały wymienione na lepsze więc nie ma możliwości żeby szedł mniej;]
Darmowym paliwie, lepszych drogach
JEŚLI JUŻ JESTEŚ TO ZOSTAW KOMENTARZ!:) a ja odwdzięczę sie tym samym:)
______________IIIIIIIIIIIII______________
______________IIIIIIIIIIIII______________
______________IIIIIIIIIIIII______________
______________IIIIIIIIIIIII______________
______________IIIIIIIIIIIII______________
______________IIIIIIIIIIIII______________
______________IIIIIIIIIIIII______________
______________IIIIIIIIIIIII______________
______________IIIIIIIIIIIII______________
______________IIIIIIIIIIIII______________
______________IIIIIIIIIIIII______________
______________IIIIIIIIIIIII______________
_VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV_
__VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV__
___VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV___
____VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV____
_____VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV_____
______VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV______
_______VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV_______
________VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV________
_________VVVVVVVVVVVVVVVVVVV_________
__________VVVVVVVVVVVVVVVVV__________
___________VVVVVVVVVVVVVVV___________
____________VVVVVVVVVVVVV____________
_____________VVVVVVVVVVV_____________
______________VVVVVVVVV______________
_______________VVVVVVV_______________
________________VVVVV________________
_________________VVV_________________
__________________V__________________
_____________________________________