Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2009 r.
Sulejów
72 cm3
5 KM
0.00 s
Ogar 900 stał się już symbolem nowego Rometa na rynku. Dlatego z początkiem 2009 roku wprowadzono na rynek jego usportowioną wersję. Silnik nie różni się od tego stosowanego w pierwszym wcieleniu motoroweru. Odświeżeniu uległ design pojazdu, który teraz zyskał bardziej sportowy charakter. Zmieniono także koła, zastępując koła szprychowe felgami aluminiowymi. Za modą poszedł także układ hamulcowy. Teraz z przodu znajduje się tarcza typu wave, zaś tylny bęben został zamieniony na hamulec tarczowy. Jednak najbardziej zmieniło się malowanie pojazdu, nadając mu zdecydowanie sportowy wygląd.
Na dzień dzisiejszy:
- Odblokowany moduł
- Cylinder 72 cm3
- Czerwone paski na koła
- Zmiany oświetlenia
- Chromowany tłumik
- Wywalony recyklinator spalin
- Wywalony odpowietrznik silnika
- Dysza 72
- Świeca irydowa NGK
- Fajka NGK
- Nowe lusterka carbonowe
- Opona Metzeler ME22
Czterosuw, jednocylindrowy, chłodzony powietrzem, o pojemności 72 cm3
Plusy:
+ Mało spala
+ Wygodny
+ Szybki
+ Małe koszty utrzymania
+ Ładny desing
Minusy:
- Mały schowek
- Słaba konstrukcja
- Pękające plastiki
- Dotarty
- V-max 85 km/h (na prostej)