Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1985 r.
Kowalik
70 cm3
6 KM
0.00 s
Simson S51 z 1985r.. Kupiłem go na wiosnę 2009 roku i sobie jeżdżę. W lecie 2009roku został przerobiony silnik na 70cc z 4 kanałami płuczącymi. We wrześniu '09 odpaliłem te jednostkę i przebujałem się nią do listopada (około 1000km przebiegu) kiedy to 26km od domu strzeliły podkładki dystansowe tłoka i sklinowało mi wał... Większość zimy Sim stał, elementy były przygotowywane do malowania i zbierały się pieniążki na remont 70/4. Dnia 3 lutego 2010roku odpaliłem na nowo sima z silnikiem 70/4, lecz nadal nie miałem pomalowanego baku, błotników i boczków. Simson został ostateczne złożony 1 kwietnia 2010r. Jak na razie to tyle
+ Skrócone błotniki
+ Przewijane cewki w zapłonie - na przodzie żarówka 55/60w do tego ładowanie takie, że można bez akumulatora jeździć i wszystko działa :F
+ Wysilona jednostka trochę
+ Szeroka kierownica nie wiem od czego, ale kupiłem ją po okazyjnej cenie :P
+ Cylinder 70/4 (by Krzych --> simsony.net)
+ Gaźnik Stylepro 21mm
+ Wał MZA S70 bez wypełniaczy
+ Lekko przerobiony zapłon (patrz wyżej)
+ Skrzynia 4-biegowa
Przód strasznie miękki po regeneracji, działa wyśmienicie ale jednak za miękko jest
Tył to amortyzatory od MZ, również po regeneracji i również są miękkie ale dla mnie jest tak jak powinno być.
Wyjazd po simsona (kolega kupował) i wtedy właśnie 70/4 skończyło żywot.
Spawany wydech
+ Niedużo pali (po regulacjach i przy w miarę ekonomicznej jeździe w 4l się zmieści)
+ Miękki i wygodny
+ Po malowaniu i dopicowaniu nawet fajnie się prezentuję
+ No i jest jako taka moc z tego silnika
- Krzywe felgi, a właściwie obręcze co nie jest zbyt komfortowe jak tyłek lata całą drogę :F
Jakimś dużym motórze :>