Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1987 r.
Częstochowa
50 cm3
4 KM
5 Nm
0.00 s
Simsona kupiłem 20.06.2009r.który jest praktycznie w pełni oryginalny nawet opony oryginalne firmy Pneumant.Jest to Simson S51 B1-4 z 1987 roku pierwsza rejestracja w 1991r. 4-ro biegowy z instalacją 6V.W Simsonie jest nawet oryginalne wyposażenie czyli pompka pod siedzeniem,klucze i śrubokręt płaski,pudełeczko z żarówkami.
Więcej zdjęć:
https://www.bikepics.com/members/simon1995/motorcycles?model=87s51
Zapraszam do komentowania Simsona.
Tuningu nie ma i nie będzie.Ładniej prezentuję się w oryginale.Są tylko wprowadzone lekkie zmiany w celu utrzymania Simsona w stanie idealnym:
-Gażnik Bing 17
-Lusterka ponieważ w starych była słaba widoczność
-Polerka wszystkiego co aluminiowe
-Stopka boczna
Typ:M541 KF
Pjemność skokowa(ccm):49,8
Stopień sprężania:9,5:1
Moc maksymalna przy prędkości obrotowej 5500(obr/min)(kW/KM):2,72/3,7
Maksymalny moment obrotowy przy prędkości obrotowej 4800(obr/min):5,0 Nm
Stosunek benzyny do oleju:50:1
Rodzaj chłodzenia:powietrze
Gażnik:BING 17
Zapłon:6V
Typ iskrownika:SLPZ8307.10
Typ cewki zapłonowej:12V.8352.1/2
Rodzaj sprzęgła:mokre
Rodzaj skrzyni biegów:z klinem przesuwnym
Liczba biegów:4
Przełożenia:
I/II bieg:4,4/2,43
III/IV bieg:1,89/1,54
A pozatym silnik jest dwusuwowy jednocylindrowy który ładnie chodzi jak na silnik Simsona o pojemności 50ccm.Wymienione zostały w nim łożyska,simeringi na całym silniku i pierścienie.Do tego silnik jest cały wypolerowany.
Przód orginał
Tył od MZ regulowane
Zawieszenie Simsonowskie słynie z miękkości tylne zawieszenie jest zmienione na regulowane z motocykla MZ ETZ które nadaję się na szosę jak i na nierówne tereny.
Wszystkie na Simsonie są pamiętne.
1.Zmiana czujnika światła stopu tylnego na oryginalny.
2.Kiedyś założyć cylinder DDR bo obecnie mam no name ponieważ przy DDR zjechał się gwint od układnu wydechowego ale na obecnym cylinderku i tak ładnie cyka.
3.Utrzymać Simsona w oryginalnym stanie technicznym jak i wizualnym.
4.Nigdy go nie sprzedać
Plusy
+pojemny zbiornik paliwa(paliwo na długo starcza)
+stan pomimo swojego wieku
+bardzo ładnie odpala niezależnie czy ciepły czy zimny
+oryginał DDR
+szybki i mocny jak na Simsona o pojemności 50ccm
+ładnie wygląda
+łatwo dostępne części
+manualna skrzynia biegów
+wygodny
+dużo aluminiowych części wszystkie są wypolerowane
+tani w eksploatacji
+tanie części
i dużo by tu jeszcze pisać
Minusy
-szkoda że nie ma 5 biegów do zmniejszenia obrotów silnika przy jeżdzie na v-max.
-szkoda że do Simsonów nie produkują części DDR tylko badziewne podróbki
Pozatym Simson nie ma żadnych minusów.
Prędkość maksymalna to 65-70 km/h na zębatce 15z do tego Simson się ładnie zbiera.Na 16z ponad 70km/h.Z czego jestem bardzo zadowolony.
-Bezawaryjności Simsona.
-MZ ETZ 251 (już jest)
-tańszym paliwie i oleju do mieszanki
-lepszych drogach w Polsce
JAK JUŻ JESTEŚ TO ZOSTAW PO SOBIE KOMENTARZ,A JA ODWIDZIĘCZE SIĘ TYM SAMYM.