facebook
System PJ
to 129 373 pojazdów na 669 425 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Simson S 51 1987r

Oglądano już 16601 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Simson S 51 »
  • Rocznik

    1987 r.

  • Właściciel

    SZYMONS51

  • Kategoria

    Motorowery

  • Lokalizacja

    Częstochowa

  • Pojemność

    50 cm3

  • Moc

    4 KM

  • Max. moment obrotowy

    5 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Simsona kupiłem 20.06.2009r.który jest praktycznie w pełni oryginalny nawet opony oryginalne firmy Pneumant.Jest to Simson S51 B1-4 z 1987 roku pierwsza rejestracja w 1991r. 4-ro biegowy z instalacją 6V.W Simsonie jest nawet oryginalne wyposażenie czyli pompka pod siedzeniem,klucze i śrubokręt płaski,pudełeczko z żarówkami.

    Więcej zdjęć:

    https://www.bikepics.com/members/simon1995/motorcycles?model=87s51

    Zapraszam do komentowania Simsona.

  • Tuning

    Tuningu nie ma i nie będzie.Ładniej prezentuję się w oryginale.Są tylko wprowadzone lekkie zmiany w celu utrzymania Simsona w stanie idealnym:

    -Gażnik Bing 17
    -Lusterka ponieważ w starych była słaba widoczność
    -Polerka wszystkiego co aluminiowe
    -Stopka boczna


  • Silnik

    Typ:M541 KF

    Pjemność skokowa(ccm):49,8

    Stopień sprężania:9,5:1

    Moc maksymalna przy prędkości obrotowej 5500(obr/min)(kW/KM):2,72/3,7

    Maksymalny moment obrotowy przy prędkości obrotowej 4800(obr/min):5,0 Nm

    Stosunek benzyny do oleju:50:1

    Rodzaj chłodzenia:powietrze

    Gażnik:BING 17

    Zapłon:6V

    Typ iskrownika:SLPZ8307.10

    Typ cewki zapłonowej:12V.8352.1/2

    Rodzaj sprzęgła:mokre

    Rodzaj skrzyni biegów:z klinem przesuwnym

    Liczba biegów:4

    Przełożenia:
    I/II bieg:4,4/2,43
    III/IV bieg:1,89/1,54


    A pozatym silnik jest dwusuwowy jednocylindrowy który ładnie chodzi jak na silnik Simsona o pojemności 50ccm.Wymienione zostały w nim łożyska,simeringi na całym silniku i pierścienie.Do tego silnik jest cały wypolerowany.

  • Zawieszenie

    Przód orginał
    Tył od MZ regulowane

    Zawieszenie Simsonowskie słynie z miękkości tylne zawieszenie jest zmienione na regulowane z motocykla MZ ETZ które nadaję się na szosę jak i na nierówne tereny.

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Wszystkie na Simsonie są pamiętne.

  • Perspektywy

    1.Zmiana czujnika światła stopu tylnego na oryginalny.
    2.Kiedyś założyć cylinder DDR bo obecnie mam no name ponieważ przy DDR zjechał się gwint od układnu wydechowego ale na obecnym cylinderku i tak ładnie cyka.
    3.Utrzymać Simsona w oryginalnym stanie technicznym jak i wizualnym.
    4.Nigdy go nie sprzedać

  • Plusy i minusy pojazdu

    Plusy
    +pojemny zbiornik paliwa(paliwo na długo starcza)
    +stan pomimo swojego wieku
    +bardzo ładnie odpala niezależnie czy ciepły czy zimny
    +oryginał DDR
    +szybki i mocny jak na Simsona o pojemności 50ccm
    +ładnie wygląda
    +łatwo dostępne części
    +manualna skrzynia biegów
    +wygodny
    +dużo aluminiowych części wszystkie są wypolerowane
    +tani w eksploatacji
    +tanie części
    i dużo by tu jeszcze pisać

    Minusy
    -szkoda że nie ma 5 biegów do zmniejszenia obrotów silnika przy jeżdzie na v-max.
    -szkoda że do Simsonów nie produkują części DDR tylko badziewne podróbki
    Pozatym Simson nie ma żadnych minusów.

  • Osiągnięcia

    Prędkość maksymalna to 65-70 km/h na zębatce 15z do tego Simson się ładnie zbiera.Na 16z ponad 70km/h.Z czego jestem bardzo zadowolony.

  • Marzę o...

    -Bezawaryjności Simsona.
    -MZ ETZ 251 (już jest)
    -tańszym paliwie i oleju do mieszanki
    -lepszych drogach w Polsce


    JAK JUŻ JESTEŚ TO ZOSTAW PO SOBIE KOMENTARZ,A JA ODWIDZIĘCZE SIĘ TYM SAMYM.

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Yamaha Aerox 50
  • Kymco Agility 50
  • FSO Polonez Caro
  • Keeway F-act
  • Kingway Ufo
  • Opel Vectra

Co robią kierowcy na PJ