Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1970 r.
Giżycko
50 cm3
3 KM
0.00 s
Jawa:
W moim posiadaniu od 2009 r. W rodzinie od 2003 :)
Wcześniej właścicielem od nowości był starszy pan, który rzadko nią jeździł, ale i tak nie chciał sprzedać :P.
R produkcji:
JAWA (najprawdopodobniej 1970, ponieważ tak widnieje na dawnych ubezpieczeniach) (Na blasze znaminowej nie dokładnie jest wybite 0 :D i dla znających się na rzeczy Tył miała chyba wymieniany, bo wręby nie do końca pasują :P)
1989 (Nowy silnik. Tak ma obecnie w dokumentach rok produkcyjny, dziwne bo od 88' ich nie produkują :D)
~ Filtr Stożkowy boczny 28 mm
~ Kanapa, siedzisko tapicerowane przeze mnie oryginalną prawdziwą brązową skórą
~ Dodatkowa stopka boczna (simson s 51) Łatwiejszy dostęp do niej
Kwiecień 2010: Nowe barwy (Wg. oryginału, farba Hammeraite wiśniowy oraz biały 2x 04 l)
zima 2010/2011, rozebrana, do gołej ramy, w celach położenia nowej instalacji elektrycznej,i przeglądu technicznego.(Dokupiłem wiele pierdółek) ;)
JAWA 223
Lato 2009: Nowe sprzęgło.
Olej wymieniany systematycznie, jestem osobą pedantyczną, ponieważ zawsze zamykam kranik i pozwalam jej by sama zgasła. Co mi to daje? Mianowicie wypala się paliwo z Cylindra i mogę ją na "ciepłym" zapalić :) od kopa.
Amortyzatory całkiem w porządku i jak na tak rzadki model Jawa 20, zadbane :)
Często miałem że coś mi po drodze siada :) Tacie się tak nie działo, ale cóż ja chcę ją doprowadzić do oryginalnego stanu, a nie żeby jeździła. Nikt jej nie katuje, nie skłamię że nigdy nie zrobiłem "zrywa" ale to pod presją kolegów, ja moją Pyśkę szanuję jak kobietę :)
A co ja mogę powiedzieć, jestem nastolatkiem ponad rok czasu mam kartę moto, przejeździłem nią około 100 km, chcę ją mieć, ja ją KOCHAm :)
+ większość
- Przemilczmy to
Zabawa w regulacje gaźnika, fakt spalała z 6 l/100 ale na jedynce dęba ją podnosiło około 15-20 cm. :D
[Honda Rebel 125