Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2008 r.
Mielec
50 cm3
5 KM
7 Nm
0.00 s
;D Za górami, za lasami śmiga orlik z kolegami i paliwa mu nie brakło, koni tyle, że aż ciasno. Mocy sporo, lakier błyszczy, trąbka czasem sobie piszczy. Prosta droga, olej czysty, cóż się jeszcze tutaj przyśni. Nic nie pęka, nic nie trzeszczy, wiatr mi tylko w uszach świeszczy. Prędkość taka, że aż miło, 80 mi wybiło. Piękna trasa, wzgórza, pola, no i nalać trzeba zolla. Tutaj Honda, tam Yamaha no, a Orlik je wymiata;) Raz przez miasto, raz przez wieś z moim Orlikiem jedzie się. Gdy 40 na liczniku, przygód wtedy jest bez liku. Po co pędzić, po co gnać, wtedy więcej wachy trzeba lać. Jak paliwko w zbiornik dojdzie, Orlik od razu w drogę ciągnie. Co tu mówić, co tu rzec, Orlik to super
Sportowe sprzeglo,
Sportowy wariator,
Sportowy tlumnik,
Naklejki mocy,
W orliku zostal podniesiony tyl o 10cm bardzo fajnie teraz wygloda, i nic sie nie zmienilo w jego prowadzeniu:D W planach jest pzreóbka na 80cmm:D
Czerosuwowy czterozaworowy chlodzony powietrzem.;)
Silniczek zadbany, nie katowany, ladnie sie wkreca na obroty;)
Przód seryjny ale tyl zostal podniesiony:D;)Ale w planach jest obnizenie i przerobka calego tylu;)
Przy 65km/h walniecie w plot(poprzedni motor simson do kasacji razem ze mna;)
Przerobka na 80ccm.
Plusy:
+wygodny
+zrywny
+malo pali
+ciekawy wyglad
Minusy:
- latwo pekajace plastiki
- dosyc czesto sie psuje
84km/h mierzony ze skuterwm aerox;D
Yamaha R1 i tanszym paliwie:D