Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2009 r.
Ciechanów
49 cm3
4 KM
3 Nm
0.00 s
Fajny, tani motorower dla każdego. Rasowy wygląd wyróżnia go z tłumu innych pięćdziesiątek. Nie ma porywających osiągów, jednak rekompensuje to dość małym zużyciem paliwa i miłym, cichym basem z tłumika.
Dla tych wszystkich którzy chcą wiedzieć o tym motorze więcej zapraszam na forum gbstreet.p2a.pl.
Póki co nic specjalnego:
- odkręciłem mały chlapacz z tylnego błotnika
Edit: Ogólne zmiany i usprawnienia według uznania ;)
Typowy chiński 4 takt, chłodzony powietrzem z manualną 4 biegową skrzynią. Motor taki sam jak np. w Ogarze 900, Kingway'u Łosiu, jednak mój kręci się do 8500obr./min (wzmacniany) tak jak np. w Moto-Ventus Sprinter.
Za miękkie jeśli chodzi o przód, tył dość twardy ;). Motocykl ma z tyłu dwa amortyzatory z regulacją twardości. Dzięki temu zawieszeniu jeździ się komfortowo.
Chyba każda ;)
Dbać, modyfikować, jeździć... aż się rozleci ;)
Plusy to:
- Miękkie i wygodne zawieszenie,
- Piękny, klasyczny wygląd,
- Cichy i mało palący silnik,
- Łatwe prowadzenie,
- Prostota konstrukcji i łatwy dostęp do części mechaniki
Minusy to:
- Kiepskie plastiki,
- Mało żwawy silnik,
- Maleńki bagażnik,
- Części trudno dostępne,
- Elementy karoserii bardzo delikatne,
- Gumowe części bardzo szybko się zużywają (w szczególności ślizgacz łańcucha),
- ciężko utrzymać go bez rudego nalotu na śrubach ;)
Wyprzedziłem Ursusa 30-tkę
Zamknięcie licznika na prostej (tylko żeby on prawidłowo działał ;D)
Bugatti Veyron w garażu ;) A jeszcze przed tym żeby mój Street wyglądał jak na moim szkicu ;)